Skip to main content
Beantwoord

TV+ App op Galaxy Tablet loopt regelmatig vast

  • 13 februari 2025
  • 17 reacties
  • 328 keer bekeken

De programma's of opnames stoppen en gaan terug naar het begin.

Op mijn laptop en telefoon geen problemen 

App verwijderen,  tablet opnieuw opstarten  app opnieuw installeren werkt ook niet

Beste antwoord door L vE

Update 08 64 00 automatisch uitgerolt

Alles werkt weer als vanouds

 

Bekijk origineel

17 reacties

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 14 februari 2025

Is er niemand van KPN die de oplossing weet,......


Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1229 reacties
  • 17 februari 2025

Hoi ​@Diny de R en welkom op de KPN Community! Wat vreemd dat je op je tablet tegen deze problemen aanloopt. Dat hoort niet zo te zijn. 

Als ik het goed begrijp heb je hier vooral last van bij het terugkijken van programma's en opnames afspelen? Krijg je ook een foutmelding in beeld te zien vlak voordat het terugspringt? En heb je bij live tv kijken ook problemen? 

Ik heb nog een aantal vragen voor je, zodat ik een beter beeld krijg wat er speelt en wat voor apparatuur je hebt. Wat voor tablet heb je exact (merk en model)? En welke versie van het besturingssysteem staat erop? En welke app-versie staat erop je tablet? 

Laat het maar weten!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 17 februari 2025

Hallo Arjan 

 

Het gebeurt bij alles, dus even live kijken en het programma begint weer van voor af aan.

Hetzelfde bij terugkijken en bij opnames kijken.

Ik heb een Samsung Galaxy Tab A, type SM- T510, bijna 5 jaar oud.

Android Versie 11.

Ik heb de laatste versie van de Kpn app erop staan want ik heb geprobeerd of dat hielp, de app verwijderd en er opnieuw opgezet.

Ik heb ergens gelezen dat ik de resolutie lager moet zetten maar ik krijg niet het tandwiel van instellingen op her scherm, ook niet als ik op het scherm tik.

Hopelijk weet jij de oplossing want ik keek best vaak via mijn tablet.

 

Ik hoor het graag van je.

 

Bij voorbaat dank

 

 


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 februari 2025

Goedenavond,  bij mij exact hetzelfde probleem 


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 19 februari 2025

Hier hetzelfde android 11 samsung galaxytab a sm-t510

Kpn+ 08.63.00


Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1229 reacties
  • 20 februari 2025

Dank je voor je antwoord ​@Diny de R. En ook voor jullie meldingen ​@Pieter98 en ​@L vE. Bij navraag bij de ontwikkelaars hebben ze in de smiezen dat dit inmiddels gebeurd en dat ze op zoek zijn naar een oplossing. 

Wel ben ik nog benieuwd naar of je ook KPN TV+ app versie 08.63.00 hebt ​@Diny de R. En ook of jij ​@Pieter98 een Galaxy Tab A gebruikt? En zo niet, welke tablet dan wel? 

De app versie kun je checken onder Instellingen → Apps → Alle apps → zoeken op ‘KPN TV’ → onderaan staat dan het versienummer. 

Nog een laatste vraag: Gebeurt het bij elke opname dat ie terugspringt naar het begin of bij elk programma wat je kijkt via live-uitzending? 


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 februari 2025

Bij live programma normaal terug in live maar door het opnieuw starten mis je steeds n paar seconden

Bij terugkijken begint t steeds opnieuw naar t begin

Soms 5 keer opnieuw starten na elkaar soms blijf t 5 min aan


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 februari 2025

Dag Arjan,

Ik gebruik ook de Galaxy Tab A en KPN TV+ versie 08.63.00. Het gebeurt meestal bij het terugkijken ven een opname maar ook wel eens bij live-uitzending.

Hoop dat jullie wat kunnen vinden,

 

Groet Pieter98


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 20 februari 2025

Dan heb je geluk pieter98 ik kan geen een programma meer normaal kijken op mn tablet 

Ben nu verbannen naar de slaapkamer lol

Hoop snel op een oplossing


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 20 februari 2025

Beste Arjan,

 

Ik gebruik ook versie app 08.63.00 en het gebeurt bij live kijken en bij opnames en bij terug kijken, iedere keer weer, super irritant. Ik kan niks meer kijken op mijn tablet, voorheen was het nooit een probleem.

Hoop dat er snel een oplossing komt.

 

Gr Diny


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 februari 2025

Ben aan t rondkijken op de community

Vraag waarom t niet werkt aan kpn en meerdere kpn medewerkerss geven t zelfde standaard  antwoord nl

Alaxandra

Thomas

Eric

Geen duidelijk antwoord

communiceren werkt daar niet zo goed volgens mij

 


TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 3625 reacties
  • 22 februari 2025

De TAB S-510 heeft alleen 2 of 3GB RAM. De 2GB versie heeft duidelijk te weinig RAM, waarschijnlijk komt de 3GB versie ook geheugen tekort. Je moet waarschijnlijk de TAB debloaten om meer geheugen vrij te krijgen.


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 februari 2025

En dat alleen maar door n upgrade van kpn niet waarschijnlijk 

Voorheen nooit uitval altijd scherp beeld geen haperingen

Das dus n hele grote upgrade geweest

We wachten gewoon af wat kpn zegt


  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • Antwoord
  • 22 februari 2025

Update 08 64 00 automatisch uitgerolt

Alles werkt weer als vanouds

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 23 februari 2025

Ik heb de app handmatig geüpdatet naar  08 64 00 en zo even getest, lijkt ook hier te werken.

 

Thanks!!!


Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1229 reacties
  • 24 februari 2025

Mooi dat het is opgelost met de laatste update! Daar ben ik blij om ðŸ™‚


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 24 februari 2025

Alles werkt weer normaal, ​@Arjan van KPN  dank voor de hulp.

 

Groet Pieter