Skip to main content
Vraag

KPN TV+ app loopt vast

• 15 maart 2025
  • 12 reacties
  • 85 keer bekeken

We hebben in december een smart tv gekocht met Android en toen werkte de app prima. Sinds ruim een week krijg ik de app niet meer aan de praat. Ik heb hem al een keer opnieuw geïnstalleerd en het is met moeite gelukt om in te loggen. Ben ik 2 uur mee bezig geweest omdat de app toen ook steeds weer vast liep. Ik heb de stekker uit de tv gehad en ook dat werkt niet. Nu start de app heel traag op (als jij al opstart) en als ik dan een programma selecteer krijg ik een “wieltje” dat stil in beeld staat. Andere apps werken wel. Het is niet mogelijk om een kabel  naar de tv te trekken. Het modem staat beneden. Daarom hebben we speciaal een smart tv aangeschaft. 
Hopelijk heeft iemand een oplossing. 

12 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36615 reacties
  • 15 maart 2025

Hallo ​@Helga72 ,

Heb je al de update de naar de nieuwe versie? 

Er komen binnenkort vast nieuwe updates. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 15 maart 2025
Noordzee schreef:

Hallo ​@Helga72 ,

Heb je al de update de naar de nieuwe versie? 

Er komen binnenkort vast nieuwe updates. 

Ik heb de app er opnieuw op gezet. Ik neem aan dat dat de laatste versie is. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Helga72, hoe staat het er nu voor? We denken hier graag met je mee. Alle details zijn daarbij handig, zoals ook het zeker weten welke versie van de app je nu hebt. Daarnaast ben ik ook benieuwd naar welk merk en type tv je gebruikt. 

Je kunt voor snellere hulp ook een belafspraak maken. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het je uit komt, en helpt je verder!

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 17 maart 2025

Het is nog steeds hetzelfde. Ik neem aan dat als ik de app opnieuw installeer dat dat de laatste versie is. We hebben een Salora TV. Het systeem dat daarop staat is volgens mij versie 11. Het gekke is dat alles prima werkte en toen ineens niet meer. Terwijl we niets hebben veranderd. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 18 maart 2025

Ik ben nog even verder in de TV gedoken. We hebben versie 08.64.03 van de KPN app en OS-versie van Android TV 11. 

Ik zie dat ik de gegevens en het cachegeheugen kan wissen. Is dat slim of ben ik dan alle opnames kwijt?

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat kun je gerust doen ​@Helga72! Je opnames staan bij ons in de cloud opgeslagen, dus die raak je niet kwijt. 

Goed om te weten dat je de laatste versie hebt. Die zou juist voor meer stabiliteit moeten zorgen. Merk je juist sinds kort dat 't niet goed werkt? En heb je nog een typenummer van jouw Salora TV?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 maart 2025

Het is een Salora 24xha4404/2. Tot 2 weken geleden werkte alles prima. We hadden eerst een gewone tv met een extra “kastje boven die draadloos verbonden was met het modem. Maar dat werkte ook de helft van de tijd niet. Nu een smart Tv gekocht en dan hebben we dit weer. Op de telefoon werkt de app wel. 

Ik heb nu het geheugen gewist en moet opnieuw inloggen. Maar ook het inlogscherm loopt vast. De vorige keer heb ik ook een keer of 10 de tv opnieuw op moeten starten voordat ik kon inloggen. Ik word zo moe van dit soort dingen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 maart 2025

P.S. Andere apps werken wel goed. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 20 maart 2025

Eindelijk is het, na 7x de tv opnieuw opstarten, gelukt mijn inloggegevens in te vullen. Krijg ik onderstaande melding  😭😭

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hè net als je denkt dat je verder bent, lukt inloggen niet. Helpt het als je deze stappen volgt ​@Helga72? Dit kan een probleem met inloggen mogelijk oplossen, ik hoor graag of dat bij jou ook helpt!

• Log in via tv.kpn.com (via een telefoon/tablet/laptop)
  • Ga naar Profiel
  • Dan naar Apparaatbeheer: verwijder hier sowieso je tv, als die er staat. Zo niet, verwijder alle apparaten.
  • Probeer daarna opnieuw in te loggen op je tv

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 maart 2025

TV verwijderd uit apparaten, geheugen van app gewist, app verwijderd en weer gedownload. Geprobeerd in te loggen, maar ik kon niets selecteren. Dag gewacht en nog steeds niet! 😖 Ik ben hier nu zo’n 3 weken mee bezig. En ik ben er klaar mee. Ik geef het op. 😢 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 27 maart 2025

Soms verlang je gewoon terug naar kabel TV. 

Reageer