Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de KPN TV+ Box krijgen?

• 17 maart 2025
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik wil graag de nieuwe KPN TV+ Box aangezien deze via WiFi werkt. Bekabeld aansluiten is in mijn huis niet mogelijk en/of erg lastig te realiseren.

Ik gebruik nu de Smart TV app op mijn LG televisie, via WiFi. Daar heb ik problemen mee. Zo kan ik sommige opgenomen programma's daarop niet terugkijken en ervaar dat het beeld vaak 2-3 seconden vast staat.

Mede hierdoor wil ik dan ook overgaan naar de nieuwe KPN TV+ Box. Nu is mijn contract nog niet verlengbaar, hoe kom ik hiervoor toch in aanmerking?

Ik hoor het graag.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Somnophore als je contractvrij bent kun je overstappen naar het TV+abo, anders niet.

Als je een KPN Box12 hebt als modem kun je de tv+decoder draadloos aansluiten, anders niet.

Ook als je de SW#2 wifpunten via een ouder modem gebruikt, kun je de TV+decoder draadloos gebruiken, zie onderstaand scvhema dat door KPN ondersteund wordt:

Zie verder onderstaande link:

Bekijk origineel

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8398 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Beste ​@Somnophore als je contractvrij bent kun je overstappen naar het TV+abo, anders niet.

Als je een KPN Box12 hebt als modem kun je de tv+decoder draadloos aansluiten, anders niet.

Ook als je de SW#2 wifpunten via een ouder modem gebruikt, kun je de TV+decoder draadloos gebruiken, zie onderstaand scvhema dat door KPN ondersteund wordt:

Zie verder onderstaande link:

• 3396 reacties
  • 17 maart 2025
Somnophore schreef:

Nu is mijn contract nog niet verlengbaar, hoe kom ik hiervoor toch in aanmerking?

Niet. Je zult moeten wachten totdat je weer contractvrij bent.

Reageer