Skip to main content
Beantwoord

KPN TV+ App werkt niet meer op mijn Samsung Tablet

• 20 juli 2025
  • 5 reacties
  • 36 keer bekeken

Beste medewerkers 

Sinds maandag 14 juli werkt mijn KPN TV+App niet meer goed op mijn Samsung tablet. Ik kan mijn opgenomen programma's niet meer terugkijken. Ik kan nog wel rechtstreeks kijken (alleen npo1,2,3).

Wat is er sinds 14-7 veranderd in deze app? Ik heb uitgelogd en opnieuw ingelogd bij de app. Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Ik heb de tablet opnieuw gestart. Maar niets helpt. Dezelfde app in dezelfde versie (08.75.01) werkt wel op mijn samsung mobiele telefoon. De vraag is: wat is een oplossing zodat de app weer goed gaat werken? Ik hoor grraag van u.

Mvrgr.     P. Andree 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@La France, als je niet alles kunt kijken is dat natuurlijk vervelend! Heb je de TV+ App bijgewerkt naar de laatste versie? Op de 21e is er een fix hiervoor toegevoegd aan deze update:

Het versienummer is hetzelfde die je al noemt in je eerste bericht, maar als het sindsdien niet bijgewerkt is kan dat alsnog het verschil maken.

Zou je kunnen kijken of je de app kunt bijwerken en of het daarna nog voorkomt?

Bekijk origineel

5 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • 221 reacties
  • 20 juli 2025

​@La France,

Hoe ben je ingelogd op je tablet? Met KPN ID + password, of met tv abonnementsnummer + password?

Wat je kunt proberen is uitloggen en opnieuw inloggen.  Als het met de ene methode niet werkt, log opnieuw uit en probeer dan de andere methode.

Als het alsnog niet werkt:

• Wat is de OS versie van je samsung tablet?  Is die up to date?
  • Wat is de OS versie van je samsung telefoon?

Met die informatie kan het kpn team je dan hopelijk verder helpen.

(ik ben net als jij een klant.  Dit is in principe een klant helpt klant forum, maar wordt gemonitord door medewerkers van kpn.)

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 juli 2025

Alles geprobeerd zoals boven vermeld. De versie van mijn Samsung tablet is 7.0. Bij beide inlogmethodes nog steeds geen resultaat. Zie mijn eerste mail van 20-7-25

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 17229 reacties
  • Antwoord
  • 23 juli 2025

Hoi ​@La France, als je niet alles kunt kijken is dat natuurlijk vervelend! Heb je de TV+ App bijgewerkt naar de laatste versie? Op de 21e is er een fix hiervoor toegevoegd aan deze update:

Het versienummer is hetzelfde die je al noemt in je eerste bericht, maar als het sindsdien niet bijgewerkt is kan dat alsnog het verschil maken.

Zou je kunnen kijken of je de app kunt bijwerken en of het daarna nog voorkomt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 juli 2025

Inmiddels bijgewerkt en alles doet het weer. Bedankt voor de tip.

Jasper van KPN
Moderator

Top, dat is fijn om te lezen ​@La France. Veel kijkplezier weer, en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden ðŸ™‚

Reageer