Beantwoord
slecht ontvangst nieuwe digitenne
Al wel 5x contact gehad met KPN m.b.t. slechte ontvangst, maar een oplossing blijft uit. De klacht is dat het wel 15 sec duurt voordat ik beeld krijg en voor het geluid wel 20 sec., tevens verstoort het beeld regelmatig, hetgeen zeer irritant is. Heb verzocht om contact met een deskundige maar tot nu toe geen reactie. Ben al vanaf 1970 klant van KPN, maar als de service niet beter wordt, denk ik er over om op glasvezel over te gaan bij een andere provider. De aansluiting is reeds aanwezig . Ik hoop echter dat KPN nu eindelijk een oplossing biedt of een alternatief heeft. Wellicht ten overvloede vermeld ik dat de buren dezelfde klachten hebben.
Beste antwoord door Noordzee
Als je in Hoogersmilde woont zou je bij wijze van spreken nog zonder antenne ontvangst moeten hebben. De zendmast bij jou in het dorp is niet te missen!
Helaas is het signaal op de NPO-zenders behoorlijk instabiel, maar dat gaat eind februari opgelost worden door middel van een frequentiewissel.
Ik vermoed dat het probleem meer aan jouw ontvanger ligt. Probeer eerst is terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Kijk ook even naar de softwareversie, die zou op 30 moeten staan. Daarna een nieuwe opdracht geven voor zenderzoeken, kies de optie uitgebreid zenderzoeken.
Echt snel gaat de ontvanger niet worden, maar de zapsnelheid kan je wel terugbrengen naar ongeveer vijf seconden.
Bekijk origineelHelaas is het signaal op de NPO-zenders behoorlijk instabiel, maar dat gaat eind februari opgelost worden door middel van een frequentiewissel.
Ik vermoed dat het probleem meer aan jouw ontvanger ligt. Probeer eerst is terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Kijk ook even naar de softwareversie, die zou op 30 moeten staan. Daarna een nieuwe opdracht geven voor zenderzoeken, kies de optie uitgebreid zenderzoeken.
Echt snel gaat de ontvanger niet worden, maar de zapsnelheid kan je wel terugbrengen naar ongeveer vijf seconden.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.