Skip to main content
Beantwoord

Lange tijd geen signaal bij overzetten naar andere zender

  • 19 november 2020
  • 4 reacties
  • 77 keer bekeken

Nersie
Nieuwkomer

Al een lange tijd valt bij het overzetten naar een andere zender, vaak eerst het signaal een tijdje weg voordat je kunt kijken.

Beste antwoord door waltervl

Hallo @Nersie 

Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even een seconde of vijf helemaal van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger (en de TV) weer aan.

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken (dus niet op regio).   

Werkt de ontvanger daarna sneller ? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

waltervl
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 605 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2020

Hallo @Nersie 

Probeer eens het volgende : 

1/ Haal de ontvanger even een seconde of vijf helemaal van de stroom af. 

2/ Zet de ontvanger (en de TV) weer aan.

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen.

4/ Geef een opdracht zenders zoeken via de optie uitgebreid zenders zoeken (dus niet op regio).   

Werkt de ontvanger daarna sneller ? 


fame29
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Forum fan
  • 2589 reacties
  • 19 november 2020

Goedenavond @Nersie, welkom!

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators.

 

Digitenne:

Zou je je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en CAS-ID-nummer? Je CAS-ID-nummer mag je bij "Persoonlijke opmerkingen” (Privé) neerzetten. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. (CAS-ID staat onder je TV ontvanger) En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 

Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Probeer eerst maar die tips uit die @waltervl gaf aan u, als dat niet wil dan kunt u dat wat ik zei doen.


waltervl
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 605 reacties
  • 23 november 2020

@Nersie Nog steeds last van dit probleem?


waltervl
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 605 reacties
  • 14 december 2020

@kpn moderator, topic kan gesloten worden, @Nersie reageert helaas niet meer.