Skip to main content
Beantwoord

Foutcode E016.0 bij Digitenne. Hoe krijg ik deze weer actief? NPO werkt nog wel.


Ik wil weer digitenne gebruiken (lang stilgelegen) krijg nu alleen  NPO 1+2+3 te zien, ander zenders krijg ik fout code E016.0 Mijn Cas nummer is ***********. Hoe krijg ik deze weer actief

 

*admin: privégegevens verborgen

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo @Jacq94, ik heb jouw Digitenne opnieuw geactiveerd. Nu moet je alle zenders weer kunnen ontvangen naast de NPO zenders. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

  • 0 reacties
  • 11 juli 2022

Dag @Jacq94 ,

Als je ook je klantnummer etc in je profiel invult, kan KPN je Digitenne ontvanger heractiveren!

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 11 juli 2022

Staat al in mijn profiel 


  • 0 reacties
  • 11 juli 2022

Top!

Maar haal je klantnummer hier wel even weg door op de 3 puntjes en dan op bewerken te klikken.Iedereen kan nu je klantnummer zien!


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10758 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2022

Hallo @Jacq94, ik heb jouw Digitenne opnieuw geactiveerd. Nu moet je alle zenders weer kunnen ontvangen naast de NPO zenders. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36749 reacties
  • 12 juli 2022

@Jacq94 

Is het gelukt? Heb je weer beeld op alle zenders? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 13 juli 2022

Ja het werkt weer


  • 0 reacties
  • 13 juli 2022

Top, goed om te horen!


Ik wil weer digitenne gebruiken (lang stilgelegen) krijg nu alleen  NPO 1+2+3 te zien, ander zenders krijg ik fout code E016.0 Mijn Cas nummer is 4557-159-813-8

groet Marcel 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10758 reacties
  • 19 september 2022

Hallo @Marcel scheffer, om jouw Digitenne weer tot leven te weken heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw forumprofiel in willen vullen? Laat maar via een reactie weten als dat gedaan is. 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 27 augustus 2023

Ook ik heb de foutcode.

 

Graag resetten


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Goedemorgen @Koklov, de Digitenne is voor je gereset.