Skip to main content
Beantwoord

Digitenne met insteekkaart ontvangt alleen NPO 1,2 en 3

  • 18 oktober 2022
  • 6 reacties
  • 187 keer bekeken

Beste lezer,

Digitenne geeft alleen ned1, 2 en 3 weer. Volgende zenders geven een foutmelding dat de smartcard niet werkt. Er zijn wel 30+ zenders gevonden met scannen en er wordt ook even weergegeven welk programma er op dat moment is. Echter bijbehorend beeld is er niet. Wat is hier mis? Het is een nieuwe tv met DVB-T2 ontvanger.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @eglantier ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, op het CI+-module en op het doosje.

Het kan wel enige dagen duren voordat je aan de beurt bent. Heeft het haast? Bel dan met 0800-0402. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36687 reacties
  • Antwoord
  • 19 oktober 2022

Hallo @eglantier ,

Een moderator gaat een activatiesignaal versturen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, op het CI+-module en op het doosje.

Het kan wel enige dagen duren voordat je aan de beurt bent. Heeft het haast? Bel dan met 0800-0402. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 oktober 2022

Beste,

IK heb de gevraagde gegevens ingevuld op het forum-profiel. Dank je voor de reactie, ik ga over enkele dagen eens proberen of het opgelost is. 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36687 reacties
  • 19 oktober 2022

@eglantier

Het activatiesignaal werkt alleen maar als jouw TV aanstaat. Dus laat de TV zover dat mogelijk is vanaf morgen aanstaan. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 19 oktober 2022

Beste Noordzee,

Ik heb geen aparte ontvanger, alleen een Cl+ module (insteekkaart). Moet in dit geval de TV dan ingeschakeld blijven?

Groeten, Gre


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36687 reacties
  • 19 oktober 2022

Klopt @eglantier ,

Ik verwacht vanavond geen activatiesignaal meer, dus zet de TV morgen maar aan. 


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo @eglantier, het activatiesignaal is verstuurd. Als het goed is moet je straks bij alle zenders weer beeld hebben.