Skip to main content
Beantwoord

Netflix geeft zwart beeld, wel geluid en youtube loopt vast

  • 10 januari 2022
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Netflix en youtube werken niet naar behoren.

Bij netflix heb ik zwart beeld alleen het geluid doet het. 
Bij YouTube kan je bijna niets laden, duurt heel lang of werkt helemaal niet.

Wat gaat hier aan gedaan worden???

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Bram van KPN

@Caro1122 het kan zijn dat de problemen voor je nog niet zijn opgelost. Er lijkt ook voor meer klanten instabiliteit met de apps te zijn. We werken op dit moment aan een oplossing zodat alles weer soepel draait. Tot dat moment wil ik je aanraden om te kijken waar je deze apps ook op andere manier kan bekijken, zoals via de smart-tv of Chromecast. Excuses voor het ongemak. Voor andere problemen met stabiliteit van de apps op tv, of als we het hebben opgelost, kan je uiteraard de stappen in mijn vorige bericht gebruiken. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 12 januari 2022

Welkom op het forum @Caro1122! Vervelend dat het niet wil lukken met de streaming apps. Zou je aan kunnen geven of je dit op onze tv-ontvanger hebt of ook op andere apparaten? Daarnaast zou ik je willen vragen te kijken of een frisse start voor de ontvanger het probleem (tijdelijk) oplost. Als laatste zou ik je willen vragen of de verbinding van je Experiabox naar je tv-ontvanger een rechtstreekse verbinding is of dat daar nog andere apparatuur tussen zit zoals een DVS. Laat het hier even weten zodat we kunnen kijken hoe we er voor kunnen zorgen dat alles weer gestroomlijnd loopt.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2022

@Caro1122 het kan zijn dat de problemen voor je nog niet zijn opgelost. Er lijkt ook voor meer klanten instabiliteit met de apps te zijn. We werken op dit moment aan een oplossing zodat alles weer soepel draait. Tot dat moment wil ik je aanraden om te kijken waar je deze apps ook op andere manier kan bekijken, zoals via de smart-tv of Chromecast. Excuses voor het ongemak. Voor andere problemen met stabiliteit van de apps op tv, of als we het hebben opgelost, kan je uiteraard de stappen in mijn vorige bericht gebruiken.