Wij hebben een vakantie chalet gekocht en krijgen tv binnen via het chalet park. Nu wil ik op de smart tv de KPN iTV app downloaden en inloggen met mijn gegevens. Is dat mogelijk?
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Wij hebben een vakantie chalet gekocht en krijgen tv binnen via het chalet park. Nu wil ik op de smart tv de KPN iTV app downloaden en inloggen met mijn gegevens. Is dat mogelijk?
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
Beste antwoord door Ward_
Klopt. De Smart TV app is zo gemaakt dat deze alleen werkt als de betreffende TV verbinding heeft met je eigen KPN thuis-netwerk.
Wat wel kan is een Chromecast of Apple TV aansluiten op de TV in het vakantiehuisje en die op de wifi aansluiten. Dan je telefoon of tablet ook op diezelfde wifi aansluiten en de ITV app voor mobiel downloaden en starten. Alles wat je daar op kan kijken kan je dan streamen naar die TV.
Dat zou een eenmalige investering zijn van 35 tot 40 euro voor die Chromecast (meer voor een Apple TV)
Het is wel zo dat een aantal zenders niet te kijken op de ITV app op je mobiel als je niet thuis bent. In het KPN zenderoverzicht zie je welke je wel kan zien buitenshuis (Online TV kijken onderweg). Dat zijn in ieder geval de meest gebruikte.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.