Skip to main content
Beantwoord

Viaplay app blijft laden

  • 23 februari 2024
  • 2 reacties
  • 386 keer bekeken

22 febr gewoon F1 training kunnen kijken via de app op tv. Vandaag 23 febr lukt dat niet. Dacht dat ik dus opnieuw account moest aanmaken bij Viaplaf, maar Viaplay accountpagina in mijnKPN geeft volgende onder klantnummer aan: Ja Viaplay account is al actief, ga naar Viaplay om direct te streamen. Helaas geen beeld (rondje in midden blijft draaien. Wat te doen?

Beste antwoord door PeterG

En als je éérst naar Sport gaat? Dan lukt het mij wel via de app in de Smart TV (Samsung, dus Tizen). Direct vanaf de beginpagina in de app met het plaatje lukt het mij ook niet echt.

En via de Windows PC lukt het ook op http://viaplay.com .

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
  • 61234 reacties
  • Antwoord
  • 23 februari 2024

En als je éérst naar Sport gaat? Dan lukt het mij wel via de app in de Smart TV (Samsung, dus Tizen). Direct vanaf de beginpagina in de app met het plaatje lukt het mij ook niet echt.

En via de Windows PC lukt het ook op http://viaplay.com .

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23431 reacties
  • 25 februari 2024

Hi @PeAm, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Gaat het hier om de Viaplay app op de televisie zelf? Of de Viaplay app op de ontvanger van KPN? Werken andere apps wél goed? Zo ja, probeer dan de app te verwijderen en opnieuw te installeren.