Goedendag.
Ik zit nu al een paar maanden, met dubbele kosten voor Netflix (via KPN).
Het viel mij in januari op dat Netflix steeds naar het Spaans werd veranderd, met verschillende namen erbij van onbekende mensen.
Het e-mailadres van dat account was ook veranderd.
Ik had netflix via KPN stopgezet via de website, maar kennelijk is dat niet genoeg en heb nog steeds Online Aankopen, die doorgaan op de factuur voor 16 euro per maand.
En nu betaal ik dus dubbel, voor een knp-netflix account en een apart netflix account.
Heb net met een kpn medewerker gebeld om het stop te zetten, maar er werd gezegd dat ik bij Netflix moet wezen. Helaas kan ik nergens een nummer vinden om Netflix hulp te bellen.
Het probleem is dus, dat ik niet mer in het oude account kan inloggen. Het e-mailadres is veranderd, het wachtwoord en kan ook niet een tekstbericht op mijn telefoonnummer laten komen om het wachtwoord te veranderen, want die is er ook niet meer bekend.
Ik vind het raar dat het niet via KPN opgezegt kan worden, het is inmiddels ook via KPN opgezet.
Maar het zij zo, grag zou ik zien of iemand mij hier verder mee kan helpen..
Alvast bedankt..