Skip to main content
Beantwoord

Via iPad haperend beeld en geluid bij terugkijken van opnames en films via KPN

  • 16 september 2024
  • 14 reacties
  • 79 keer bekeken

Als ik series of films uit plus pakket kijk op de iPad, stopt  die steeds, zwarte schermen en onscherp beeld en subtitles

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Rhuisje, er is een nieuwe update voor de TV+ App beschikbaar. Hierin zitten onder andere verbeteringen voor dit probleem. Kan je kijken of het daarmee beter is geworden?

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16216 reacties
  • 18 september 2024

Hoi @Rhuisje, welkom op de community. Dat maakt het niet fijn kijken inderdaad! Heb je dat alleen bij films uit het Plus pakket, of ook bij andere dingen, zoals opnames of uitzendingen terugkijken?

Daarnaast heb ik nog een aantal vragen voor je, zou je die kunnen beantwoorden?

  • Welk model iPad is het?
  • Welke versie van iPadOS staat er op?
  • Welke versie van de TV+ app?
  • Welk modem heb je, en heb je wifi versterkers (zo ja, welke)?
  • Welke snelheid haal je als je een speedtest op de iPad doet?
  • Werken andere streamingdiensten (Netflix, YouTube etc) wel goed?
  • Heb je een Chromecast? Werkt het daarmee wel of ook niet?

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 september 2024

Hi

 

Hierbij de antwoorden op je vragen:

  • Welk model iPad is het? IPAD 10de generatie (2022 256GB), negekochtt nieuw 
  • Welke versie van iPadOS staat er op? 17.6.1 (nieuwste)
  • Welke versie van de TV+ app? versie 08.52.05
  • Welk modem heb je, en heb je wifi versterkers (zo ja, welke)? KPN box 12
  • Welke snelheid haal je als je een speedtest op de iPad doet? 198 / 322
  • Werken andere streamingdiensten (Netflix, YouTube etc) wel goed? Ja
  • Heb je een Chromecast? Werkt het daarmee wel of ook niet? Werkt wel

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16216 reacties
  • 18 september 2024

Dank je voor het testen en meten @Rhuisje! Ik neem je bevindingen mee naar de ontwikkelaars, zodat zij jouw situatie mee kunnen nemen in het onderzoek hiervoor.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 september 2024

is dit een bekend probleem ?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 18 september 2024

als ik via de browser de video’s kijkt gaat het beter, maar ook niet helemaal flex. als een aanvullende datapoint


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16216 reacties
  • 18 september 2024
Rhuisje schreef:

is dit een bekend probleem ?

We zien er de laatste weken meer berichten over, maar het is nog niet duidelijk hoe en wat er precies speelt. Het vinden van de oorzaak is vaak lastiger dan het verhelpen ervan. Met de vragen kunnen we meer te weten komen hopelijk. Ik heb het doorgegeven, dus nu kan het verder onderzocht worden.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 22 september 2024

Zelfde probleem met opgenomen programma’s 

 

iets beter op kpn tv via browser, maar niet veel beter


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16216 reacties
  • 23 september 2024

Het is consequent bij jou in ieder geval, maar niet op de manier waarop we dat willen. Het is nu in onderzoek, dus als er meer duidelijk wordt kom ik er op terug.


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16216 reacties
  • 3 oktober 2024

Hoi @Rhuisje, de specialisten zijn wat dingen aan het testen. Zou je voor ons kunnen kijken of je verschil merkt op de iPad ten opzichte van eerder?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 3 oktober 2024

Hi, Het lijkt nu veel beter te werken. Geen zwarte schermen meer en scherp beeld.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 3 oktober 2024

eh….. bij een 2de test met de video van kasper van der laan. gaat het weer fout, slechte resolutie en zwarte schermen...


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16216 reacties
  • 3 oktober 2024

De eerste ervaring was positief, daarna nog niet helemaal dus. Ik geef beide bevindingen door naar de ontwikkelaars! Dank je voor het proberen.


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16216 reacties
  • Antwoord
  • 24 oktober 2024

Hoi @Rhuisje, er is een nieuwe update voor de TV+ App beschikbaar. Hierin zitten onder andere verbeteringen voor dit probleem. Kan je kijken of het daarmee beter is geworden?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 29 oktober 2024

Eerste testen lijken heel positief. Ik ga er verder mee werken. Bedankt