Te triest voor woorden wat kpn mij flikt.
Ik heb jarenlang Spotify Premium bij mijn abonnement, tot 3 dagen terug.
Dit abonnement heb ik toendertijd afgesloten omdat er gratis Spotify Premium bij zat, dit scheelt natuurlijk €10,99 per maand aan vaste lasten.
Ineens is Spotify Premium weg zonder aankondiging o.i.d.
Ik vandaag bellen, wordt netjes te woord gestaan door de 1e medewerker, deze begrijpt de situatie en vind dit niet kunnen.
Doet zelfs een aanbod om €5 korting te geven op mijn kpn abonnement, meer kon zei niet doen, dan moest dat via een andere afdeling.
Bij de andere afdeling krijg ik de mededeling dat ik "blij" moet zijn aangezien er in 2022 een mail uit gegaan is naar alle abonnees, met daarin de aankondiging dat de gratis Spotify Premium van kpn stopt.
Ik heb werkelijk alle mails van kpn nog, maar toevallig deze mail niet...…
Dan is het ook niet geheel onterecht om je abonnees een vergoeding van €10,99 te geven aangezien je ze een abonnement verkocht hebt met een Spotify Premium account, wat je dus niet meer na komt..…
Maar nee hier werd niet naar geluisterd, ze kunnen niet terug zien aan de facturen dat ik Spotify Premium heb gehad.
Ik heb alle facturen nog en gaf aan een factuur van bijvoorbeeld 2020 te openen, dit was echter te veel moeite en niet van belang.
De €5 euro die me in 1e instantie aangeboden werd kan ik ook naar fluiten, daar wist de 2e medewerker niets van en kon dat ook niet terug zien. Deze wist ook niet wie me doorverbonden had.......heel vreemd allemaal....
Ben jarenlang klant, met meerdere abonnementen, ben zelfs 12 jaar lang monteur geweest voor kpn, heb altijd heel veel klanten tevreden gehouden, en een goed woordje gedaan naar niet abonnees, en dan wordt je voor €10,99 zo afgewimpeld..…
Nogmaals te triest voor woorden...…