Wat een v e r s c h r i k k i n g is die Box12.
Alles wat je doet, van het inloggen tot navigeren naar de juiste pagine, gaat zo traag dat het ergelijk is.
Hiervoor zat ik bij xs4all met een Fritz box.
In vergelijking daarmee is de Box 12 een aanfluiting. Er valt niet mee te werken.
Ik probeer heel eenvoudig een vast ip adres in te stellen. Wat een bak ellende kom je dan tegen. Ben ik al uren mee bezig.
De volgende posts geven al aan dat ik niet de enige ben. En als je één van de oplossingen probeert, krijg je na 3 minuten een 404 over je heen.
Hoe vaak ik al wel niet een 404 gekregen heb. Te triest voor woorden.
Dezs posts helpen me niet verder:
https://forum.kpn.com/kennisbank-modems-145/kpn-box-12-dhcp-binding-vast-ip-instellen-562444
https://forum.kpn.com/modems-123/kpn-box-12-dhcp-binding-client-heeft-wel-een-ip-adres-staat-echter-niet-in-de-lease-tabel-563847
Het wordt me nu toch echt wel een beetje teveel. De Box 12 is traag, de interactieve tv ontvanger is ook al ergerlijk traag.
Door wie laat de KPN zijn software ontwikkelen ? Ik hoop niet dat KPN zijn software in een niet nader te noemen groot Aziatisch land laat ontwikkelen. Dat zou wel de kwaliteit ervan verklaren.
En iedere keer wordt er door jullie gezegd, wacht op de nieuwe firmware update, dan is dit verholpen. Ja vast :)
Hoe vaak ik wel niet zie staan " Het probleem staat nog op de lijst bij het modemteam, maar de prioriteit ervan is niet heel hoog. Dit omdat we met de Box 12 overgaan naar nieuwe firmware"
De medewerkers bij de servicedesk kunnen er ook niets aan doen, jullie maken de software niet maar moeten wel een brik apparaat ondersteunen.
Jullie doen je best en ik heb met jullie te doen.
Hier wat info.
Device Info
Hardware Version 1.0
Software Version SGEJ1000060E
Bootloader 0.96.42-sec
GUI Version 5.48.11
Ik las dat dit jaar er een geheel nieuwe versie V12.C.23.04.16 geinstalleerd wordt, raar genoeg bij jullie bekend als V16. Hopelijk lost die de berg aan problemen met de Box12 op.