Skip to main content
Beantwoord

Box 12 admin wachtwoord werkt niet

  • 17 augustus 2023
  • 6 reacties
  • 478 keer bekeken

Hoi, 

Ik kom met geen mogelijkheid in de modem instellingen. Ik heb echt al alles geprobeerd wat te lezen valt op dit forum:

- modem via de website gereset

- modem fysiek gereset

- deze link gebuiken https://192.168.2.254/2.0/gui/#/login/

- de link zonder 's'

- Edge, Firefox (vers geïnstalleerd) 

- smartphone, laptop

- zelf admin wachtwoord intikken, kopiëren vanaf kladblok, kopiëren vanuit QR-code op de sticker.

Ik kom er gewoon niet in. Hoe is het mogelijk dat zoveel mensen al zolang hier last van hebben. Wanneer wordt dit gefixt?

Heeft iemand nog iets anders dat ik kan proberen? 

Beste antwoord door Nick83

Dan de box resetten. Het kleine knopje lang vast houden, wel meer dan 15 seconden. De app niet gebruiken. Na reset in proberen te loggen via de webinterface.

Als dat dan nog steeds niet lukt kunt u misschien KPN bellen. Dan ruilen ze de box om. De kans is heel groot dat u dan een Experiabox v10 krijgt. Zo is dat bij mij namelijk ook gegaan. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 17 augustus 2023

Ik begin te denken dat dit nooit gefixt gaat worden…

Gebruikt u de thuisapp? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 augustus 2023
Nick83 schreef:

Ik begin te denken dat dit nooit gefixt gaat worden…

Gebruikt u de thuisapp? 

Ja ik gebruik de Thuisapp.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 18 augustus 2023
MrSenna schreef:

Ja ik gebruik de Thuisapp.

Die word al een tijdje niet meer onderhouden en komt binnenkort te vervallen. Maar goed ... deze app veranderd het wachtwoord. Het nieuwe wachtwoord kunt u in de app vinden bij de instellingen, tandwieltje rechtsboven. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 augustus 2023
Nick83 schreef:
MrSenna schreef:

Ja ik gebruik de Thuisapp.

Die word al een tijdje niet meer onderhouden en komt binnenkort te vervallen. Maar goed ... deze app veranderd het wachtwoord. Het nieuwe wachtwoord kunt u in de app vinden bij de instellingen, tandwieltje rechtsboven. 

Ook het beheerderswachtwoord van de app werkt niet als admin wachtwoord.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • Antwoord
  • 18 augustus 2023

Dan de box resetten. Het kleine knopje lang vast houden, wel meer dan 15 seconden. De app niet gebruiken. Na reset in proberen te loggen via de webinterface.

Als dat dan nog steeds niet lukt kunt u misschien KPN bellen. Dan ruilen ze de box om. De kans is heel groot dat u dan een Experiabox v10 krijgt. Zo is dat bij mij namelijk ook gegaan. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 augustus 2023
Nick83 schreef:

Dan de box resetten. Het kleine knopje lang vast houden, wel meer dan 15 seconden. De app niet gebruiken. Na reset in proberen te loggen via de webinterface.

Als dat dan nog steeds niet lukt kunt u misschien KPN bellen. Dan ruilen ze de box om. De kans is heel groot dat u dan een Experiabox v10 krijgt. Zo is dat bij mij namelijk ook gegaan. 

De oplossing was het modem resetten met het knopje op het modem en dan direct inloggen met het admin wachtwoord. 

Hierna pas de KPN Thuis app instellen en de Superwifi's toevoegen.

Thanks.