Skip to main content
Beantwoord

KPN Box 12 blijft uitvallen en opnieuw opstarten. KPN lijkt niet te weten waar dit aan ligt

  • 2 februari 2024
  • 1 reactie
  • 172 keer bekeken

Om het uur valt de hele modem uit, om zichzelf vervolgens opnieuw op te starten. (of niet, en dan moet ik het zelf doen.)

Ondanks herhaaldelijke pogingen van de KPN (reset, de modem vervangen, het kastje van de glasvezel vervangen, opnieuw doormeten, opnieuw een reset) blijft het probleem aanhouden. Thuiswerken is onmogelijk geworden en mijn kinderen kunnen nog geen film meer afkijken zonder onderbrekingen. KPN lijkt de oorzaak van het probleem niet aan te kunnen wijzen, wat bijzonder is gezien de vele meldingen van andere gebruikers. 

Maandag komt opnieuw een monteur. Mocht het dan nog niet opgelost zijn dan ga ik toch maar weer terug naar Ziggo. 

Beste antwoord door Maja van KPN

Wat een vreemd probleem is dit @TeunKui 🙁

ik hoop dat de monteur die vandaag komt eindelijk de oorzaak én oplossing weet te vinden!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14808 reacties
  • Antwoord
  • 5 februari 2024

Wat een vreemd probleem is dit @TeunKui 🙁

ik hoop dat de monteur die vandaag komt eindelijk de oorzaak én oplossing weet te vinden!