Hallo ​@Henk_Kuipers, welkom hier! Goed dat je ons gevonden hebt hiervoor. Je hebt dus de update gehad op je V10. Heb je ook de Product Update kunnen doornemen?
Daar vind je meer informatie over wat er veranderd is, en ook de aandachtspunten rondom de migratie naar deze Software.
We proberen zoveel mogelijk je instellingen over te nemen. Maar het kan gebeuren dat dit niet lukt. En in jouw geval zie ik dat er ook sprake is van een bug. Het hoort namelijk niet zo dat je instellingen weer weg zijn als je het modem herstart. Wat we zien dat soms gebeurt is dat het script dat tijdens de migratie jouw oude instellingen bewaart om ze in de nieuwe Software weer terug te zetten, vastloopt. En als dat gebeurt, dan sluit het script niet af. Waardoor hij elke keer als je de V10 herstart, opnieuw gaat lopen met het idee dat je gemigreerd moet worden. Dus hij veegt je instellingen leeg. Maar je bent al gemigreerd, dus de rest van de stappen (waaronder het terugzetten van instellingen) gebeurt dan niet.
We herstellen dit in de volgende update. Ik verwacht die wel binnenkort, maar weet niet precies wanneer. Voor nu kun je het beste eenmalig je instellingen weer zetten zoals je ze hebben wilt. En dan daarna het modem niet herstarten. Zolang je niet herstart blijft alles werken.