Beste mensen,
Na de recente update van mijn Experia Box V10 kan ik met mijn wachtwoord niet meer op de wifi inloggen.
Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?
Groeten Jan Willem
Beste mensen,
Na de recente update van mijn Experia Box V10 kan ik met mijn wachtwoord niet meer op de wifi inloggen.
Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit oplossen?
Groeten Jan Willem
Beste antwoord door Erik van KPN
Hoi ​
Daarbij kan het gebeuren dat (een deel van) je instellingen terugvallen op de fabrieksinstelling. Zie je nog wel de wifinaam waar je normaal verbinding mee maakt? Probeer dan inderdaad de tip die azwartkruis geeft.
Als je ook je normale wifinamen niet meer ziet in de lijst met wifinetwerken, dan is het waarschijnlijker dat je instellingen terug zijn naar standaard. Check dan achterop je modem wat de standaard wifinaam is, en kijk of je dat netwerk ziet. Dan kun je daarmee verbinden met het wachtwoord dat ook op de sticker staat.
Je kunt ook de wifigegevens in het modem inzien, en eventueel aanpassen. Dit kan met de MijnKPN app, of door in te loggen op het modem. Meer info daarover hier:
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.