Hi @Ennio Brouwer, ja hoor dat kunnen we zeker!
Ik vind het gek dat je dit probleem hebt, sinds je de SuperWifi punten in gebruik hebt… Ik ben dan ook nieuwsgierig of het probleem wel of niet speelt als je de SuperWifi punten loskoppelt? Maak je ook gebruik van interactieve TV, zo ja: hoe is de TV ontvanger aangesloten op het modem en ervaar je daar ook problemen mee?
Ik zie geen klantgegevens ingevuld in jouw Forum profiel, dus ik weet niet van wat voor een soort verbinding je gebruik maakt: mocht het een Glasvezel verbinding zijn, dan is mijn advies om het Glasvezelaansluitpunt voor minimaal 2 minuten stroomloos te maken en daarna het modem handmatig te resetten. Als je dat hebt gedaan, kun je de SuperWifi punten een fabrieksreset geven en alles opnieuw aansluiten, het volgende topic kan je hierbij helpen:
Ik lees graag je antwoorden en bevindingen! Als het na resetten nog niet naar tevredenheid werkt, dan zie ik graag jouw klantgegevens terug in jouw profiel, zodat ik jouw verbinding kan controleren.