Op de pagina https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/2-kpn-superwifi-puntenstartpakket/ vind ik een prijs van € 69,90 voor 2 superwifi punten. Als ik als klant inlog en de wifi manager gebruik en daar aangeef dat ik wifi op zolder wil verbeteren, dan krijg ik een aanbieding van € 99 voor 2 superwifi punten. Dat is € 30 duurder! Is dat voor straf dat je al klant bent of is het een poging om je kwijt te raken als klant? Dat gaat op deze manier dan vast wel lukken!!
Beantwoord
Prijsverschil Superwifi via wifi manager en op de website
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi
Het gaat zoals Nick hierboven noemt over twee verschillende modellen!
Allebei prima apparaten maar je kunt natuurlijk zelf het beste kiezen welke het beste bij jou past.
De witte (oorspronkelijke) Superwifi punten zijn nu in de aanbieding omdat we ze vervangen voor de Superwifi 2 punten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.