Van de week s’nachts is er een update aanstaande modem geweest.
heb de kpn box 12.
Daarna boven op slaapkamer geen wifi meer op de telefoon
hij springt elke keer op 5 g.
wil wifi punten opnieuw aansluiten wil elke keer niet..
iemand tips?
Van de week s’nachts is er een update aanstaande modem geweest.
heb de kpn box 12.
Daarna boven op slaapkamer geen wifi meer op de telefoon
hij springt elke keer op 5 g.
wil wifi punten opnieuw aansluiten wil elke keer niet..
iemand tips?
Beste antwoord door Marcia van KPN
Beste
Als uw superwifi 1 (wit ) heeft en de software van de v12 is naar de nieuwe software over dan werkt dit niet meer samen. KPN moet dan Superwifi2 punten sturen om dit op te lossen.
Als u superwifi 2 heeft (zwart) dan moet deze ook om naar de nieuwe software maar dit moet dan handmatig per SW2 geforceerd worden.
Sluit de SW2 per ethernetkabel aan direct op de v12 modem en reset dan de SW2 via reset gaatje . Ingedrukt houden totdat deze aantal malen rood knippert.
Dan 20 min zijn gang laten gaan. Nu zou de superwifi 2 weer mee moeten doen met het v12 netwerk.
Dit klopt helemaal. Ik ga SuperWifi 2 punten voor je aanvragen, zodat je weer goed kunt internetten. Die zullen in de loop van volgende week vermoedelijk geleverd worden. Je ontvangt hierover nader bericht per sms of e-mail. Excuses voor het ongemak!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.