Hallo,
Sinds vorige week ben ik weer klant bij KPN voor TV+internet na een jaar Ziggo. Het aansluiten van het internet en TV ging probleemloos maar ik ben nu al anderhalve week bezig om mijn oude (witte ronde) Super Wifipunten aan te sluiten aan mijn KPN Box 12.
Ik heb dit in eerste instantie geprobeerd door het Super Wifipunt met een netwerkkabel aan te sluiten aan het modem en dan na een half uur wachten de netwerkkabel te ontkoppelen bij een groen brandend lampje. Het lampje wordt dan echter rood en ook na een reset van het modem en een reset van het Super Wifipunt en dezelfde werkwijze houd ik hetzelfde resultaat,
Ik heb hiervoor afgelopen maandag telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van KPN en naar aanleiding hiervan geprobeerd het Smart Wifipunt te laten verbinden via WPS maar het lampje van het Smart Wifipunt gaat dan na een tijdje groen knipperen en blijft dit doen dus dit lukt ook niet.
Als ik het Smart Wifipunt aansluit met een netwerkkabel blijft het lampje dus wel groen branden maar dan zie ik gewoon een extra netwerk dus dan gebeurt er nog niets. Als ik de andere Smart Wifipunten dan ook eerst via een netwerkkabel aansluit, blijven deze ook groen branden als ik ze verplaats op de bovenverdieping als er 1 Smart Wifipunt via de netwerkkabel blijft aangesloten aan het modem maar dan blijft het Wifi-signaal op de bovenverdieping even slecht dus dan gebeurt er ook niets.
Wat kan ik nog meer proberen om mijn Super Wifipunt(en) aan te sluiten met het modem?