Skip to main content
Beantwoord

Kan ik een superwifi 2 punt aansluiten op een V10 met experia wifi?

• 17 februari 2025
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Dag allemaal. Ik heb nu een Kpn Experia V10 (denk ik) modem. Daarop is aangesloten 1 bekabelde Kpn wifi versterker (plat vierkant model).  Ik heb een huis met 250m2 woonoppervlak. Nu wil ik graag beter internet in alle ruimtes van mijn woning. Een deel van aangesloten apparaten maken gebruik van  Ik maak gebruik van 2.4G wifi. Nu  kijk ik als oplossing naar Superwifi van Kpn. Ik heb al heel veel berichten en antwoorden gelezen in de Kpn community maar ik kom er niet uit. Ik ben (helaas) niet technisch onderlegd. Mijn vraag is: kan ik in combinatie met de V10 en mijn bestaande Kpn versterker mijn netwerk gemakkelijk uitbreiden en verbeteren met 2-3 Superwifi punten en hoe ga ik dat doen ?

Graag jullie advies! 

Bert.

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Bert Speckmann, ik hoop dat je intussen verder gekomen bent in het maken van je keuze voor jouw wifi netwerk!

Een extra wist-je-dat van mijn kant, je kunt SuperWifi tegenwoordig ook bij ons huren: 

Bekijk origineel

3 reacties

• 3303 reacties
  • 17 februari 2025

Ja. Wel bekabeld aansluiten. In ieder geval 1. En het beste allemaal als dat mogelijk is.

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 17 februari 2025

​@Bert Speckmann 

Ik zou die experia wifi eruit gooien en overgaan op alleen super wifi. Mocht je modem (V10) KPN software hebben dan kun je alle super wifi punten draadloos laten werken via het modem, anders moet je een bedraad aan het modem laten.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Bert Speckmann, ik hoop dat je intussen verder gekomen bent in het maken van je keuze voor jouw wifi netwerk!

Een extra wist-je-dat van mijn kant, je kunt SuperWifi tegenwoordig ook bij ons huren: 

Reageer