Skip to main content
Beantwoord

factuur adres wijzigen e-mail only lukt niet


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img

Ik had een compleet glasvezel abonnement bij KPN, ik ben verhuisd en heb mijn abonnement omgezet naar e-mail only. Dat ging natuurlijk eerst fout en uiteindelijk lukte het wel. Nu is het probleem alleen nog dat de factuur voor e-mail only nog op het oude adres staat.

Zelf kan ik dat vreemd genoeg niet veranderen in Mijnkpn

Dus maar weer over gebeld en het werd terstond voor mij veranderd ….. dacht ik, want het staat nog steeds op het oude adres. 

Wie helpt mij om dit kleine maar belachelijke probleem op te lossen?

 

Beste antwoord door Alex van KPN

Dankjewel. 

Heb het nu wederom aangepast. Wil je nog een nieuwe factuur afwachten? Mocht dat ook niet lukken, dan moet ik toch de technische jongens aanspreken. :relaxed:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+12
  • KPN Monteur
  • 4529 reacties
  • 17 juli 2021

Wanneer heb je het veranderd en wanneer kwam de factuur? De factuur wordt altijd enkele dagen voor dat hij gestuurd wordt al gemaakt dus het kan zijn dat daar nog oude gegevens op staan. Mijn mijn advies is om te wachten op de volgende en anders even nogmaals bellen met 0800-0402.


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 17 juli 2021

Dat de kpn het voor mij veranderd dacht te hebben is ongeveer 3 maanden geleden. Die man van de kpn kreeg het niet 1,2,3, voor elkaar en meende dat het hem uiteindelijk toch gelukt was. 

Het is volgens mij een fout in het systeem zelf, dat dit niet zomaar kan. 

 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23538 reacties
  • 21 juli 2021

Hi @Abbedego, welkom hier.

Ik ga me hier in verdiepen. Zou je je profiel willen invullen met zowel je oude als je nieuwe postcode? 


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 21 juli 2021

Dank je voor je reactie, Alex. Profiel is ingevuld.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23538 reacties
  • 24 juli 2021

Dankjewel, ik zie wel de postcodes maar niet de huisnummers. Zou je dat ook even willen invullen en mij een seintje willen geven als je dat hebt gedaan? 


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 24 juli 2021

@Alex_P ik had één huisnummer ingevuld, nu heb ik zowel het oude als het nieuwe huisnummer ingevuld. Alvast bedankt voor de moeite!


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23538 reacties
  • 24 juli 2021

Godje, dit gaat helemaal verkeerd zo. Ik zie nu wel het huisnummer maar niet de rest. 

Zou je het als volgt willen invullen? Als voorbeeld: oude postcode 1234XX 34, nieuwe postcode 5678XX 78? 

Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. 


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 24 juli 2021

@Alex_P Beide postcodes had ik al ingevuld maar ik had haakjes gebruikt, misschien dat dit problemen gaf in de weergave.

Haakjes zijn nu weg.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23538 reacties
  • Antwoord
  • 25 juli 2021

Dankjewel. 

Heb het nu wederom aangepast. Wil je nog een nieuwe factuur afwachten? Mocht dat ook niet lukken, dan moet ik toch de technische jongens aanspreken. :relaxed:


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 25 juli 2021

@Alex_P 
Fijn dat je het hebt willen aanpassen, ik zal de volgende factuur afwachten. 
Zal vast wel goed komen, nu. 👍


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 11 augustus 2021
Alex_P schreef:

Dankjewel. 

Heb het nu wederom aangepast. Wil je nog een nieuwe factuur afwachten? Mocht dat ook niet lukken, dan moet ik toch de technische jongens aanspreken. :relaxed:

Helaas, vandaag na 17 dagen een nieuwe factuur ontvangen met alweer het oude adres op de factuur.

Ik zal toch niet de enige in Nederland zijn met dit probleem? 


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 14 september 2021

Jammer dat de technische jongens van de KPN blijkbaar niet in staat zijn om dit lullige probleem op te lossen.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23538 reacties
  • 21 september 2021
Abbedego schreef:

Jammer dat de technische jongens van de KPN blijkbaar niet in staat zijn om dit lullige probleem op te lossen.

Dit is zeker lullig. Ik sta nu in contact met onze technische mensen, in het systeem is het namelijk wel aangepast, maar op de een of andere manier komt dit niet goed op de factuur. Dat zijn we aan het onderzoeken. Ontzettend sorry, ik vraag nog even geduld. 


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 11 december 2021

Die technische jongens kunnen volgens mij wel wat bijscholing gebruiken want er staat nog altijd het oude adres op de factuur. Vermoeiend dit.


Abbedego
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 15 reacties
  • 11 januari 2022

De techinische jongens hebben het blijkbaar al opgegeven, dan geef ik het ook maar op …….