Goedenavond,
Omdat ik geen reactie krijg op mijn mails stuur ik ook even zo een bericht. Op 28 september heb ik al een melding gedaan per chat en moest ik vervolgens een specifiek team mailen met mijn Belsimpel contract, omdat het moest worden uitgezocht. Dat heb ik uiteraard gedaan, maar ik heb geen ontvangstbewijs of statusupdate ontvangen.
Het probleem: ik heb via BelSimpel mijn contract bij KPN verlengd, naar 2GB + 2GB gratis + gratis 5G + hussel + onbeperkt minuten/sms voor EUR 15,00 van afgelopen juni (er zat ook een EUR 5 korting op entertainment bij - in mijn geval Spotify). Nu blijkt dat in het KPN App en op mijn factuur een bundel van 2GB in plaats van 4GB staat, waardoor ik steeds MBs tekort kwam en bij heb moeten kopen, en ook is de verkeerde prijs opgenomen (EUR 22,50).
Uiteraard zou ik graag de correcte bundel ontvangen, en een terugbetaling van de teveel betaalde abonnementskosten + onnodig gebruikte extra bundels.
Ik hoor graag. Bedankt,
Eline