Bedankt voor je bericht, @Wijnh. Het probleem waar jij en @Geert P tegenaan lopen is complex. Normaalgesproken zet je Spotify Premium aan als extra optie in MijnKPN. Je kunt vervolgens jouw Spotify Premium of Family activeren via de Spotify activatiepagina. Idealiter is het zo dat je dus alleen kunt activeren waarvoor je de optie in MijnKPN hebt aangezet. Door een fout aan onze kant ging dit niet altijd goed. Gevolg: het was mogelijk een andere dienst te activeren dan je had gekozen. En doordat je de optie niet had toegevoegd aan MijnKPN, is de optie tussen wal en schip geraakt, waardoor je de kosten nu op de factuur terugziet als ‘Online Aankopen’. Het nadeel hiervan is dat wij momenteel niet de mogelijkheid hebben om dit stop te zetten. Ons Spotify team is hard op zoek naar een oplossing voor het probleem. Ik kan jullie vertellen dat het probleem centraal opgelost gaat worden. Met andere woorden: het probleem wordt voor iedereen tegelijkertijd opgelost. Wanneer dit precies gaat gebeuren, is nog niet bekend. Maar één ding is zeker: het wordt opgelost. En indien je door dit probleem met dubbele kosten zit, zullen deze uiteraard worden vergoed. Dit doen we zodra het probleem is verholpen, zodat we precies weten wat we moeten vergoeden. Ik vraag hiervoor jullie begrip.
Houd ook het Spotify topic in de gaten voor updates:
*Admin: link naar topic toegevoegd