Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik mijn bankrekening voor HetNet aanpassen. Deze staat niet in MijnKPN

  • 11 mei 2022
  • 9 reacties
  • 92 keer bekeken

Heb abo hetnet, kpn faktureert maar mijnkpn kan mijn product niet vinden, dus kan ik niets wijzigen. 0800 0402 lijkt op mijn kpn dus kom ik niet verder

 

Heeft kpn gewoon n email contactformulier?

 

R.Schell

Beste antwoord door RBxx

Hallo @rschell6809 

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

Daarna kan je via MijnKPN het account beheren.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @rschell6809, welkom op het forum. Er is inderdaad geen e-mailformulier, maar we kunnen via deze weg met je meekijken. Telefonisch is ook mogelijk via het nummer wat je noemt, daar krijg je eerst een aantal opties en als je er daarmee niet uitkomt krijg je een collega aan de lijn. 

Wat voor Hetnet abonnement wordt er precies gefactureerd? Het kan zijn dat het bijvoorbeeld een e-mailonly pakket is welke niet gekoppeld is aan jouw MijnKPN omgeving. Als je de gegevens (klantnummer) daarvan hebt kan je 'm vermoedelijk koppelen en inzien. Heb je geen gegevens van dat abonnement?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2022

Zoals je zegt een email only pakket, niet internet. Mijnkpn app in mijn geval geeft alleen mijn vorig mobiel abonnement v kpn.

Ik bel dan het nummer en kijk of ik door kan komen

Mvg Ralph


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2022

Naam: KPN B.V. klantnummer        
****
IBAN: NL41INGB0000467598 (tegenrek)

Dit is n deel vd afschrijving

Mvg Ralph

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17695 reacties
  • Antwoord
  • 13 mei 2022

Hallo @rschell6809 

Een e-mail only abonnement kan ook gekoppeld worden via MijnKPN op de website. Alleen heb je dan het klantnummer nodig. Dat staat als het goed is op de bankafschrijving.

Kies na inloggen in MijnKPN voor Producten → Product toevoegen

Met postcode, huisnummer, klantnummer (van recente bankafschrijving) en laatste drie cijfers van het bankrekeningnummer zou je dan moeten kunnen koppelen.

Daarna kan je via MijnKPN het account beheren.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2022

Werkt perfect! Betaalrekening kunnen aanpassen...

Dank jullie wel!!!

Mvg Ralph Schell


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17695 reacties
  • 13 mei 2022

Graag gedaan @rschell6809 

Haal nog in jouw eerdere reactie het klantnummer weg, dat is persoonlijke informatie.
Via de drie puntjes rechtsonder het bericht en ‘Bewerk’. Dit kan tot 1 uur na plaatsing, snel dus !!

Ik zal de moderators ook een seintje geven, dan halen die het wel weg als het jou niet meer lukt.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2022

Te laat helaas

 

Mvg Ralph


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17695 reacties
  • 13 mei 2022

Geeft niet @rschell6809 , de moderator had mijn seintje al gezien en heeft het voor je weggehaald.

Fijn weekend !!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 13 mei 2022

Oh vandaar dat ik m niet zag

 

Dank en fijn weekend