Skip to main content
Beantwoord

Factuurdatum wijzigen lukt niet, ik krijg steeds een foutmelding

  • 9 november 2022
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

ik probeer al 2 dagen factuurdatum te wijzigen maar krijg steeds bericht van een storing, hoe moet ik het nu wijzigen?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @CT28, ik lees dat je er niet uit komt met het aanpassen van jouw factuurdatum. 

Heb je de stappen op onze site om een andere afschrijfdatum te kiezen al geprobeerd? Ik ben benieuwd of je daarmee verder komt.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @CT28, ik lees dat je er niet uit komt met het aanpassen van jouw factuurdatum. 

Heb je de stappen op onze site om een andere afschrijfdatum te kiezen al geprobeerd? Ik ben benieuwd of je daarmee verder komt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 15 november 2022
Alexandra schreef:

Hoi @CT28, ik lees dat je er niet uit komt met het aanpassen van jouw factuurdatum. 

Heb je de stappen op onze site om een andere afschrijfdatum te kiezen al geprobeerd? Ik ben benieuwd of je daarmee verder komt.

hartelijk dank voor je reactie Alexandra, ik heb het nog eens geprobeerd en nu is het wel doorgekomen, kreeg geen bericht meer dat er een technische storing was en hij mijn wijziging niet kon verwerken.