Skip to main content
Beantwoord

Automatische incasso instellen voor mobiel abonnement

  • 14 april 2023
  • 1 reactie
  • 125 keer bekeken

Voor mijn zakelijk telefoonabonnement proberen wij nu al enige tijd om een automatische incasso in te stellen. Op de factuur staat dat het bedrag automatisch van de rekening zal worden afgeschreven maar ondanks dat het saldo op de rekening toereikend is mislukt de incasso steeds. Kan KPN dit voor ons oplossen?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Italo ,

Dit is het forum voor gewone particuliere klanten.

Je kunt voor jouw vraag het beste bellen met 0800-0403. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36207 reacties
  • Antwoord
  • 14 april 2023

Hallo @Italo ,

Dit is het forum voor gewone particuliere klanten.

Je kunt voor jouw vraag het beste bellen met 0800-0403.