Beste heer/mevrouw,
Ik wil bezwaar maken op mijn laatste factuur. Ik ben in de maand maart een week in Turkije, Istanbul geweest en heb daar direct na de landing de aankoop gedaan voor een Internetbundel. De mobiele gegevens heb ik direct uitgezet en zodra de SMS binnen kwam met de bevestiging dat de bundel geactiveerd was, heb ik de mobiele gegevens aangezet. Precies 30 minuten daarna kreeg ik een melding binnen via SMS dat ik 80% van de 60,40 EUR had gebruikt (waarna KPN en bescherming toepast). Terwijl op dat moment de bundel al een halfuur was ingegaan. Zie onderaan dit bericht een screenshot van de SMS berichten en de volgorde ervan.
Ik zie nu inderdaad op mijn factuur dat er naast de standaard kosten en de bundel van 29,99 een extra bedrag van 54,45 in rekening is gebracht. Volgens mij zijn deze kosten onterecht omdat de bundel al was geactiveerd! Daar heb ik juist speciaal op gewacht. Met die reden wil ik een verzoek doen op een correctie op dit laatste bedrag. Zouden jullie dit kunnen bekijken en corrigeren? Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet, Britt van Hugten