Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket, wel of niet 3 maanden gratis?


Ik las dit artikel https://www.kpn.com/beleef/blog/entertainment-cadeau-of-korting.htm en daarom besloten om 3 maanden gratis een Plus abo af te sluiten.

In de bevestigingsmail zie ik nergens staan dat het de eerste 3 maanden gratis is. Er wordt gewoon 6,99 euro voor in rekening gebracht.

Kan iemand me uitleggen hoe het nu precies zit?

Beste antwoord door Noordzee

Ja, nu wel. Maar het gaat om het moment van afsluiten. Je was er gewoon net een paar uur te vroeg mee. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 9 mei 2023

Hallo @Carola49 ,

Heb je gebruik gemaakt van het persoonlijke aanbod in Mijn KPN? Want alleen dan krijg je het pluspakket gratis. De korting wordt dan op je factuur gecrediteerd. 
 

Stond er geen persoonlijk aanbod in Mijn KPN? Dan geen korting! 

 

 

Persoonlijk aanbod

De hele maand mei kan jij als klant van ons gebruikmaken van een persoonlijke aanbieding. Jouw persoonlijke aanbod staat voor je klaar in MijnKPN. Ga naar ‘aanbod’, kies ‘entertainment’ en daar vind je jouw aanbod. Maak je al gebruik van een dienst? Dan vind je deze niet terug in het aanbod.

De actieperiode (gratis of korting) gaat in op de dag dat je de dienst aanzet. Na afloop van de actie wordt de dienst omgezet in een (volledig) betaalde dienst. Je krijgt 2 weken van tevoren een mailtje met de waarschuwing dat de actie afloopt. Wil je de dienst uitzetten? Dan vertellen wij je natuurlijk hoe dat moet.

Dit is dé kans om een entertainmentdienst naar keuze uit te proberen! Ga naar MijnKPN voor jouw persoonlijke aanbod.


  • 9 mei 2023

Enkele uren nadat ik het Plus pakket heb afgesloten, ontving ik wel de mail met een persoonlijk aanbod voor o.a. 3 maanden gratis Plus pakket. 

Het is mij nu dus nog steeds niet duidelijk of het wel of niet gratis is.

Zou fijn zijn als een moderator mij even duidelijkheid kan geven.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 9 mei 2023

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
 

Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 


  • 9 mei 2023
Noordzee schreef:

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
 

Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 

Nou dat weet ik niet zo net nog niet, want die 6,99 stond wel doorgestreept bij het afsluiten.

Annuleren kon ook niet meer, al had ik hem pas een paar uur eerder afgesloten. Ik blijf hopen dat de moderator er even naar wil kijken en het voor mij op kan lossen.


  • 9 mei 2023

Ik zie trouwens in Mijn KPN dit staan.

 


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

@Carola49 Welkom op het forum! Ik snap dat dit dan vragen oproept. Als je het in de bevestiging hebt staan maar niet ontvangt in de praktijk dan zou ik je willen adviseren om even te bellen met 0800-0402. Dan lopen mijn collega's dat voor je na!


  • 24 mei 2023

@Remco_ Had even de factuur afgewacht en ja hoor, kosten van het Plusabonnement zijn gewoon in rekening gebracht! Aangezien ik geen zin heb om fouten van medewerkers op te lossen en daarom aan de telefoon te moeten gaan hangen, ga ik nu dus maar dat Plus abo meteen weer opzeggen.

Jammer, je zou denken dat een moderator dit even voor je oplost. Niet dus.


  • 24 mei 2023

Goh, krijg ik toch net weer de vraag in mijn mailbox of ik al een leuk extraatje/entertainment pakket heb gekozen? Het kan niet op bij KPN. Maar bedankt, ik maak van jullie ‘aanbiedingen’ geen gebruik meer. Lesje geleerd.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 24 mei 2023
Carola49 schreef:

@Remco_ Had even de factuur afgewacht en ja hoor, kosten van het Plusabonnement zijn gewoon in rekening gebracht! Aangezien ik geen zin heb om fouten van medewerkers op te lossen en daarom aan de telefoon te moeten gaan hangen, ga ik nu dus maar dat Plus abo meteen weer opzeggen.

Jammer, je zou denken dat een moderator dit even voor je oplost. Niet dus.

Dat zat er natuurlijk dik in, omdat je niet gewacht had op jouw persoonlijk aanbod. Je hebt daardoor zelf een betaald abonnement op het pluspakket afgesloten.

Carola49 schreef:

Enkele uren nadat ik het Plus pakket heb afgesloten, ontving ik wel de mail met een persoonlijk aanbod voor o.a. 3 maanden gratis Plus pakket. 

Het is mij nu dus nog steeds niet duidelijk of het wel of niet gratis is.

Zou fijn zijn als een moderator mij even duidelijkheid kan geven.

Zie ook mijn eerdere reactie: 
 

Noordzee schreef:

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
 

Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 24 mei 2023
Carola49 schreef:

Goh, krijg ik toch net weer de vraag in mijn mailbox of ik al een leuk extraatje/entertainment pakket heb gekozen? Het kan niet op bij KPN. Maar bedankt, ik maak van jullie ‘aanbiedingen’ geen gebruik meer. Lesje geleerd.

En dat heb je helemaal gelijk in.
 

Maak nooit gebruik van een aanbieding waarmee je automatisch overgaat naar een betaald abonnement. Want dan ben je eigenlijk een abonnement aangegaan met een tijdelijke korting en moet je zelf het initiatief nemen om op te zeggen. 

Zelf doe ik nooit mee aan dat soort acties. 


  • 24 mei 2023

Noordzee schreef:

Dan heb je het nu niet via het persoonlijk aanbod afgesloten. Dus dan ook niet drie maanden gratis. 
Anders had je het inderdaad wel teruggezien in MijnKPN. 

Het staat in MijnKPN Pluspakket GRATIS, zie eerdere afbeelding.


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 24 mei 2023

Ja, nu wel. Maar het gaat om het moment van afsluiten. Je was er gewoon net een paar uur te vroeg mee.