Skip to main content

Storing met het aanvragen van uitstel van betaling

  • 7 augustus 2023
  • 22 reacties
  • 143 keer bekeken
Storing met het aanvragen van uitstel van betaling
Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Er is op dit moment een storing gaande met het aanvragen van uitstel van betaling via onze website. De melding die je krijgt, is:

Zodra we een update hebben zullen te dit topic updaten. Onze excuses voor het ongemak.

De storing is inmiddels opgelost. 

Voor het maken van een betaalafspraak, bel met onze klantenservice.

Toon inhoud

Tel. 0800-0402

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur. 

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 2 augustus 2023

Werkt momenteel weer niet de betaal tool


Er gaat iets mis

er-gaat-iets-mis.png

Het lijkt erop dat de Betaal nu tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36687 reacties
  • 4 augustus 2023

Hallo @Marco klaasse ,

Dan is het vast een paar uur later wel gelukt….

 


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 augustus 2023

Werkt na al die dagen nog steeds niet


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 augustus 2023

ik ben ook al dagen bezig om een uitstel van betaling te krijgen maar ook 

geen betaalcode ontvangen gebeld en die gast zegt je moet het online doen het werkt niet die betaalcode


J.SCHEFFER
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • 25 reacties
  • 5 augustus 2023

ik kijk net op mijn kpn factuur betaald uitstel  het lijkt erop dat de betaald nu tool het even niet doet


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 augustus 2023

Ik ben al dagen bezig krijg geen betaalcode 


  • Topper
  • 12 reacties
  • 6 augustus 2023

ik maak al jaren gebruik van de mogelijkheid '’eenmalige betaling uitstellen'’. Ik wil graag dat de automatische incasso de datum aangepast word maar dat kan volgens KPN niet. Nu de oude betaaltool is vervangen door een nieuwe werk deze niet of gebrekkig. Zijn er meer probelemen met de nieuwe tool?


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 6 augustus 2023

Die tool werkt al voor zolang ik weet al dagen niet. Ik kan geeneens een Betaal Later afspraak maken. Online service is om te janken van kpn.

 


pollie12370
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 augustus 2023

Ik probeerde het elke maand luktnooit


pollie12370
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 augustus 2023

Werkt nooit probeer het vaker kpn doe er eens wat aan


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 augustus 2023

Los het probleem gewoon op want sinds het veranderd is is het drama.

Ik deed betaal later altijd via de site zonder problemen.


pollie12370
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 7 augustus 2023

Inderdaad sinds de betaalcode lukt het niet meeer dan moet je weer gaan bellen sta je weer eeuwen in de wacht zorg gewoon dat het werkt zoals hetvaltijd heeft gewerkt zonder de betaalde de

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Auteur
  • Moderator
  • 30844 reacties
  • 7 augustus 2023

Hallo allemaal, ik heb even een centraal topic voor dit probleem aangemaakt. Er wordt aan gewerkt en hopelijk is het snel opgelost. We houden jullie op de hoogte. Excuses voor het ongemak!


  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 7 augustus 2023

Ja heb ik dus niks aan. Het moet gewoon werken. En ik straks incasso kosten betalen omdat jullie je shit niet voor elkaar hebben zeker.


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 augustus 2023

Het lijkt erop dat de Betaal nu tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?

 

Ik krijg deze melding al twee dagen!! 


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 8 augustus 2023

Het lijkt erop dat de Betaal nu tool het even niet doet.

We hebben meteen een bericht gestuurd naar onze collega's. Die gaan het zo snel mogelijk oplossen.

Probeer je het over een paar uurtjes nog een keer?


pollie12370
Deelnemer
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 8 augustus 2023

Is al veel lamger zo ze willen gewoon dat je gaat  bellem dan kunnem ze weer. Proberen je  iets aan te smerem


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 10 augustus 2023

Ik wil graag me rekening uitstellen tot 23 augustus, nu doe ik dit via kpn.com en vervolgens met me inlogcode dat gaat allemaal goed totdat ik hem moet conformeren dan krijg ik te staan: er gaat iets mis, het lijkt erop dat de betaal nu tool het even niet doet. En dat ik het over paar uurtjes nog een keer moet proberen. Maar dit is nu al 3 dagen wat is slimste nu om te doen?

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic


huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14203 reacties
  • 10 augustus 2023

Hoi @Michael4182 
De slimste zet is om even te bellen met het gratis nummer van KPN 0800 0402
En vragen naar de afdeling Collections.

Bereikbaar op: ma-vr tussen 08:00 - 18:00.

Zon- en feestdagen gesloten


  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 12 augustus 2023

Tool werkt tot vandaag nog steeds niet hoe regel ik nu eenmalig uitstellen?? Is nu inmiddels meer dan 8 dagen storing lijkt me sterk dat het nog niet opgelost is🤷‍♂️ 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27516 reacties
  • 12 augustus 2023
Michael4182 schreef:

Tool werkt tot vandaag nog steeds niet hoe regel ik nu eenmalig uitstellen?? Is nu inmiddels meer dan 8 dagen storing lijkt me sterk dat het nog niet opgelost is🤷‍♂️ 

Voor het maken van een betaalafspraak, bel met onze klantenservice.

Tel. 0800-0402

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.