inmiddels ben ik al bijna 1 jaar klant bij KPN en zie ik zomaar een verhoging in mijn factuur van 20 euro voor eenmalige kosten met de omschrijving 2de herinnering betaald. terwijl ik geen herinnering heb ontvangen. mijn factuur wordt automatisch afgeschreven dus vond ik het wel raar.
Beste antwoord door Jasper van KPN
Welkom op de community @jar.xv. Zulke kosten worden over het algemeen in rekening gebracht als een eerdere factuur pas later is betaald. Of dat ook echt het geval is kan ik niet zien, daarvoor kan je ons bellen op 0800-0402.
Voor meer informatie over de facturatie kan je ook deze artikelen lezen:
Welkom op de community @jar.xv. Zulke kosten worden over het algemeen in rekening gebracht als een eerdere factuur pas later is betaald. Of dat ook echt het geval is kan ik niet zien, daarvoor kan je ons bellen op 0800-0402.
Voor meer informatie over de facturatie kan je ook deze artikelen lezen:
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.