Skip to main content
Beantwoord

Kosten voor 2e herinnering, geen herinnering gehad

  • 5 maart 2024
  • 3 reacties
  • 122 keer bekeken

inmiddels ben ik al bijna 1 jaar klant bij KPN en zie ik zomaar een verhoging in mijn factuur van 20 euro voor eenmalige kosten met de omschrijving 2de herinnering betaald. terwijl ik geen herinnering heb ontvangen. mijn factuur wordt automatisch afgeschreven dus vond ik het wel raar.

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community @jar.xv. Zulke kosten worden over het algemeen in rekening gebracht als een eerdere factuur pas later is betaald. Of dat ook echt het geval is kan ik niet zien, daarvoor kan je ons bellen op 0800-0402.

 

Voor meer informatie over de facturatie kan je ook deze artikelen lezen:

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 5 maart 2024

 


Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1011 reacties
  • 5 maart 2024

Misschien ook wel handig om je rekeningnummer door te strepen. 


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16196 reacties
  • Antwoord
  • 7 maart 2024

Welkom op de community @jar.xv. Zulke kosten worden over het algemeen in rekening gebracht als een eerdere factuur pas later is betaald. Of dat ook echt het geval is kan ik niet zien, daarvoor kan je ons bellen op 0800-0402.

 

Voor meer informatie over de facturatie kan je ook deze artikelen lezen: