De aanpassing (omhoog/omlaag) kan je één keer per maand gedurende de factuurperiode doen. Deze wijziging gaat dan in op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode. In de volgende periode kan je het dan weer wijzigen. Eerder gaat dat niet. Ook een medewerker kan dat niet veranderen.
Hoi Ruud, dat is inderdaad het standaard antwoord maar daar heb ik weinig aan.
Dat betekend dat ik 2 maanden niks heb aan mijn abonnement. Het is een maandelijks abonnement dus als ze het niet oplossen dan is het makkelijkste en voordeligste waarschijnlijk mijn abonnement opzeggen en gewoon een nieuwe afsluiten
Hoi Ruud, dat is inderdaad het standaard antwoord maar daar heb ik weinig aan.
Dat betekend dat ik 2 maanden niks heb aan mijn abonnement. Het is een maandelijks abonnement dus als ze het niet oplossen dan is het makkelijkste en voordeligste waarschijnlijk mijn abonnement opzeggen en gewoon een nieuwe afsluiten
Hoi @Boyke1234 dat is vervelend, maar volgens mij heb je er maar één maand "last van”. Als je na 28 augustus de wijziging terugdraait zal op 28 september de oude situatie hersteld zijn.
Het is de vraag of opzeggen “het makkelijkste en voordeligste is”. Is het abonnement al contactvrij? Zo niet, dan zal je het resterende abonnementsgeld tot de einddatum in één keer moeten afkopen.
Welkom op de community @Boyke1234. Wat Ruud zegt klopt inderdaad. je kunt je abonnement eens per maand wijzigen. Via deze weg kunnen wij daar ook niets aan doen. Je zou ons kunnen bellen zoals Noordzee al noemde, misschien kunnen zij dat wel voor je doen.
De aanpassing (omhoog/omlaag) kan je één keer per maand gedurende de factuurperiode doen. Deze wijziging gaat dan in op de eerste dag van de nieuwe factuurperiode. In de volgende periode kan je het dan weer wijzigen. Eerder gaat dat niet. Ook een medewerker kan dat niet veranderen.
Als je belt met de klantenservice, kan een wijziging die nog in moet gaan, er gewoon uitgehaald worden, heb dit zelf ook al een enkele keer zonder problemen laten doen. Het beste kun je daarvoor de afdeling opzeggingen, technische dienst of KPN Service Plus (mits je daarvoor een abonnement hebt) raadplegen, want die kennen de weg binnen de systemen goed, en weten ook waar ze een toekomstige wijziging eruit kunnen halen.
Binnen Mijn KPN kun je dat uiteraard niet zelf doen.
Dus dat ook een medewerker deze wijziging er niet uit kan halen, klopt dus niet @RBxx , want dat kan wel degelijk, maar je moet dan wel de juiste afdeling hiervoor bellen.
Als binnen de EU belt met het nummer +31612001200 van de klantenservice, vallen de gesprekskosten gewoon binnen je huidige bel-bundel of onbeperkt bellen. Alleen buiten de EU worden er gesprekskosten in rekening gebracht, tenzij je een buitenlandbundel hebt afgesloten waarbij er ook belminuten bij zitten, dan gaat het eerst van deze belminuten af.
De chat werkt daarvoor niet @Boyke1234, bellen, Facebook of Twitter (X) zijn je beste opties dan, zoals Ruud en Noordzee al noemen.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.