Skip to main content
Beantwoord

Is van de openstaande facturen, enkel juli betalen voldoende om blokkering te voorkomen?

  • 19 augustus 2024
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Hi,

 

ik heb 2 facturen open staan. Juli en aug. Ik had een mail gehad als het morgen niet betaald is, dat ik dan word geblokkeerd. 
geld dit dan voor beide facturen? Of als in juli betaal je dit dan voldoende dat ik voor augustus uitstel kan krijgen?

 

groetjes 

Beste antwoord door JanD

Daniëlle95 schreef:

Oké thanks! Ik heb handmatig betaald. Is dit dan optijd zichtbaar? 

Als je dat niet via een Ideal-link hebt betaald kan het een aantal werkdagen duren voordat het verwerkt is @Daniëlle95 

Zie ook onderstaande links:

en

Succes

Bekijk origineel

3 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8320 reacties
  • 19 augustus 2024

Alle openstaande posten moeten dan betaald zijn om de lijn open te houden om om heraangesloten te worden @Daniëlle95 

Voor snel contact even bellen met 0800 0402 afdeling Collections.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 19 augustus 2024

Oké thanks! Ik heb handmatig betaald. Is dit dan optijd zichtbaar? 


JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8320 reacties
  • Antwoord
  • 19 augustus 2024
Daniëlle95 schreef:

Oké thanks! Ik heb handmatig betaald. Is dit dan optijd zichtbaar? 

Als je dat niet via een Ideal-link hebt betaald kan het een aantal werkdagen duren voordat het verwerkt is @Daniëlle95 

Zie ook onderstaande links:

en

Succes


Reageer