Skip to main content

Verlengd op 16 november maar cadeaubon nog niet ontvangen

• 7 december 2024
  • 9 reacties
  • 11 keer bekeken

Nou ik heb op 16 november verlengd 21 november bericht ontvangen dat bestelling klaar is. Het is nu 7 december en nog steeds niets ontvangen. 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

9 reacties

Ik heb mijn abonnement verlengd op 14 november en ook nog geen cadeaubon ontvangen via de mail..

Ik heb KPN gebeld en kreeg het volgende te horen.

na de bedenktijd van 14 dagen moet de  cheque verzonden worden door hun partner t.w. www.sidekix.nl. Ik moet hun nu zelf benaderen gezien de termijn van 14 dag al verstreken is.

ik heb aangegeven dat ik dit een raar iets vindt. Ik ga een contract aan met KPN en verwacht dan ook dat zij dit voor mij oplossen. 
nou daar wordt dus door KPN anders tegen aan gekeken.

Ik heb gezegd ik ga met jullie een contract aan en jullie moeten ook jullie afspraken nakomen.

Ben al 10 jaar klant en had ik dit geweten dan had ik dit contract nooit meer aangegaan.

Te bezopen voor woorden.

Dus mensen jullie worden verzocht of een mailtje te zenden aan sidekix of maandag te bellen telefoonnummer 0886237000.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 december 2024

Al in september j.l. verlengde ik mijn KPN abonnement. De beloofde Coolbleu cadeaubon ad € 12O,- tot nu toe niet ontvangen. Helaas moet in constateren dat ook zelfs jammer genoeg bij KPN de boven- en onderwereld nauw met elkaar vermengd is. Ik gebruik het woord niet gauw, maar helaas moet ik zeggen door KPN zwaar “besodemieterd “ te zijn !!!!!

Zo zijn we al black Friday hierdoor misgelopen. Nu is er voor een product bij coolblue weer aanbieding die ik hierdoor ook weer misloop.

massaal over 2 jaar allemaal overstappen naar andere provider.

Hassan19666 schreef:

goedemiddag, ik heb een vraag wanneer ontvang ik mijn coolblue cadeaubon t.w.v. €120. ik zou deze krijgen wanneer ik mijn abonnement verleng voor 2 jaar dat heb ik inmiddels gedaan maar nog steeds heb ik geen cadeaubon gekregen. niet via de mail bij de spam ook gekeken en ook via de post. misschien is er iets misgegaan met het verlegen, of bij kpn zelf. Ik wil graag mijn cadeaubon want dat is mij beloofd. ik wil graag een reactie tegemoet

groet Hassan

Heb je de cadeaubon al ontvangen ?

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 december 2024

Als KPN zou ik mij schamen om bondgenoot van SIDEKIX te zijn.  Pas op met www.sidekix.nl te contacten, want voor je het weet staat je beeld voor EEUWIG OP ZWART.

gravin schreef:

Als KPN zou ik mij schamen om bondgenoot van SIDEKIX te zijn.  Pas op met www.sidekix.nl te contacten, want voor je het weet staat je beeld voor EEUWIG OP ZWART.

Stuur even via messenger een bericht aan KPN dan kunnen ze het voor je uitzoeken. Ik kreeg bericht dat ik hem volgende week moet ontvangen en me aders weer moet melden.

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 december 2024

Beste Ingrid H.B.   Dank voor je reaktie en ik hoop dat je na volgende week niet weer van “ het kastje naar de muur “ wort gestuurd.  Dat is mij reeds overkomen, dus neem ik na afloop van mijn KPN-contract zeer zeker een andere provider.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi allen, ik lees dat er onduidelijkheid is over het ontvangen van de cadeaubon na verlengen van je abonnement. Goed dat jullie ze aankaarten

Om je cadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je nieuwe abonnement moet actief zijn. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. 

Het cadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen. Let op: we sturen 't naar het e-mailadres dat bij ons bekend is. Dit kan je niet aanpassen.

Voldoe je aan alle voorwaarden maar heb je nog niks ontvangen? Dan kan je contact opnemen met onze partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Reageer