Skip to main content
Beantwoord

Factuur betaald, maar nog niet in MijnKPN verwerkt?

• 3 januari 2025
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Ik heb mijn factuur laatste factuur die ik moest betalen betaald om 20 dec en krijg nu een melding dat ik niet heb betaald? Hoe kan dat 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Leona20018, welkom op onze community! Er kan soms even overheen gaan voordat een betaling verwerkt is en zo kunnen deze berichten elkaar soms even kruisen. In dit geval gaat het om twee weken dus is die kans wat klein, misschien dat er iets met een (andere) betaling niet helemaal goed gelopen is? Ik denk dat je hierover het beste even kunt bellen. Mijn collega's kijken dan graag even met je mee! Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

Meer informatie over betalen kun je vinden op onze kennisbank:

Bekijk origineel

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22051 reacties
  • 3 januari 2025

Heeft u die handmatig betaald of dmv Ideal?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 3 januari 2025
Joep1965 schreef:

Heeft u die handmatig betaald of dmv Ideal?

Via de kpn app

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15477 reacties
  • Antwoord
  • 6 januari 2025

Hoi ​@Leona20018, welkom op onze community! Er kan soms even overheen gaan voordat een betaling verwerkt is en zo kunnen deze berichten elkaar soms even kruisen. In dit geval gaat het om twee weken dus is die kans wat klein, misschien dat er iets met een (andere) betaling niet helemaal goed gelopen is? Ik denk dat je hierover het beste even kunt bellen. Mijn collega's kijken dan graag even met je mee! Je kunt daarvoor een belafspraak maken.

Meer informatie over betalen kun je vinden op onze kennisbank:

Reageer