Skip to main content
Beantwoord

Samsung Smartwatch 7 aanvragen bij Samsung lukt niet

• 14 januari 2025
  • 1 reactie
  • 39 keer bekeken

ik probeer een samsung smartwatch 7 aan te vragen, omdat ik een Samsung S24FE heb gekocht na verlening van mijn abonnement, maar ik kom niet verder dan het registreren bij Samsung van mijn account, kan geen producten toevoegen of IMEI nummer van de nieuwe telefoon intoetsen en een stap verder komen

Wat nu ???

mvg. Jeroen

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Denise van KPN

Het was even zoeken, maar ik heb de actie gevonden. Om de Galaxy Watch 7 te ontvangen moet je jouw product registreren. Dat kan hier: Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch7 bij aankoop van een Galaxy S24 Series, S24 FE of Z Flip6. Als je daar op ‘registreren’ klikt, word je naar een formulier gebracht dat je kan invullen om jouw promotie te ontvangen.

Bekijk origineel

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7703 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Het was even zoeken, maar ik heb de actie gevonden. Om de Galaxy Watch 7 te ontvangen moet je jouw product registreren. Dat kan hier: Ontvang nu tijdelijk de Galaxy Watch7 bij aankoop van een Galaxy S24 Series, S24 FE of Z Flip6. Als je daar op ‘registreren’ klikt, word je naar een formulier gebracht dat je kan invullen om jouw promotie te ontvangen.