Skip to main content
Beantwoord

Verhuizing naar een niet glasvezel adres

• 20 januari 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik heb onlangs een huis aangekocht waarbij (jammer genoeg) geen glasvezel beschikbaar is.

Wij hebben een aantal maanden geleden een abonnement op het “oude huis” afgesloten waarbij glasvezel wel aanwezig was.

Ik kan nu het glasvezel abonnement dus niet meeverhuizen, hoe gaat dit in zijn werk? 

Is het aan te passen? Zoja, hoe regel ik dit? Meerdere malen verhuizing proberen door te geven, maar werkt niet helemaal zoals ik het had gehoopt.

Verneem graag,

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@PatrickvanKampen, welkom op onze community! Zoals JanD al noemt maakt het voor het abonnement in principe niet uit. Je kunt je verhuizing telefonisch doorgeven via 0800-0402 of met een terugbelafspraak. Het moet ook via de website kunnen op kpn.com/verhuizen

Bekijk origineel

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8386 reacties
  • 20 januari 2025

Beste ​@PatrickvanKampen je kunt gewoon bijtijds je verhuizing regelen en je internetabo wordt dan actief op de bestaande koperlijn (xDSL)

Voor het abo en de kosten maakt het niets uit, abp of glas.

Alleen als je eerst een Gigabit-abo had ga je in snelheid en prijs terug naar wat er dan wel op koper kan op je nieuwe adres.

Succes.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15473 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2025

Hoi ​@PatrickvanKampen, welkom op onze community! Zoals JanD al noemt maakt het voor het abonnement in principe niet uit. Je kunt je verhuizing telefonisch doorgeven via 0800-0402 of met een terugbelafspraak. Het moet ook via de website kunnen op kpn.com/verhuizen

Reageer