Ik wordt van de winkel naar de klachtenafdeling gestuurd en visa versa.
In de winkel hebben ze me een Sim only abonnement geadviseerd voor een gps horloge voor onze dochter. Dit bleek niet te werken. Ik ben dezelfde dag nog terug gegaan om het om te ruilen voor een sim kaart met beltegoed. De winkel nam de simkaart van het abonnement weer in en zou het regelen. Tot hier dacht ik nog prima service. De afschrijvingen bleven echter volgen. Ik KPN bellen. Nee dan moet je naar de winkel. Ik naar de Winkel nee dan moet je naar KPN. Dit heb ik zo 2x gedaan. In de Winkel zeiden ze dat ik nog 1 maal moest bellen en dat het dan geregeld was. Ik heb conform de afspraak gebeld echter wist men van niks. Ik nogmaals het hele verhaal daar weer neergelegd en ze zouden er mee aan de slag gaan. Ik heb nog gevraagd of ze nog wat zouden laten weten of dat ik nog terug zou moeten bellen . Dit was niet nodig. Echter blijven ze maar geld afschrijven. Ik wordt hier echt moedeloos van. Dit is geen reclame voor de diensten van KPN. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?