Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Sim Only abonnement lukt niet

• 2 februari 2025
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik wordt van de winkel naar de klachtenafdeling gestuurd en visa versa.

In de winkel hebben ze me een Sim only abonnement geadviseerd voor een gps horloge voor onze dochter. Dit bleek niet te werken. Ik ben dezelfde dag nog terug gegaan om het om te ruilen voor een sim kaart met beltegoed. De winkel nam de simkaart van het abonnement weer in en zou het regelen. Tot hier dacht ik nog prima service. De afschrijvingen bleven echter volgen. Ik KPN bellen. Nee dan moet je naar de winkel. Ik naar de Winkel nee dan moet je naar KPN. Dit heb ik zo 2x gedaan. In de Winkel zeiden ze dat ik nog 1 maal moest bellen en dat het dan geregeld was. Ik heb conform de afspraak gebeld echter wist men van niks. Ik nogmaals het hele verhaal daar weer neergelegd en ze zouden er mee aan de slag gaan. Ik heb nog gevraagd of ze nog wat zouden laten weten of dat ik nog terug zou moeten bellen . Dit was niet nodig. Echter blijven ze maar geld afschrijven. Ik wordt hier echt moedeloos van. Dit is geen reclame voor de diensten van KPN. Heeft iemand soortgelijke ervaringen?

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@mvg1977 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen#/

Ik ben niet tevreden. Hoe kan ik contact opnemen?

Heb je gebeld en ben je er niet uitgekomen met een medewerker? Of heeft het geen haast? Dan kan je ook schriftelijk contact opnemen:

• Vul het online klachtenformulier in. We proberen dan binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen.

• Stuur een brief. Meestal heb je dan binnen 2 weken een reactie.

Wil je een brief sturen? Stuur 't dan naar dit adres:

Klantenservice KPN
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Vergeet niet je klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer toe te voegen.

Bekijk origineel

5 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 899 reacties
  • 2 februari 2025

Ja dit is een veelvoorkomend probleem, de medewerkers krijgen geen goede instructies en/of kunnen deze niet vinden. Een klacht indienen is dan wel het beste, daar moeten ze maar met een oplossing komen. Doen ze dat niet dan naar de geschillencommissie, daar zit KPN namelijk niet op te wachten. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 2 februari 2025

Maar hoe dien je een klacht in. Dit kan alleen nog maar telefonisch en daar kom ik niet verder mee! Hoe moet ik dit dan doen? 

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 899 reacties
  • 2 februari 2025

Klacht intypen in het zoekveld op de site van kpn

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17608 reacties
  • Antwoord
  • 2 februari 2025

Hallo ​@mvg1977 

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen#/

Ik ben niet tevreden. Hoe kan ik contact opnemen?

Heb je gebeld en ben je er niet uitgekomen met een medewerker? Of heeft het geen haast? Dan kan je ook schriftelijk contact opnemen:

• Vul het online klachtenformulier in. We proberen dan binnen 5 werkdagen contact met je op te nemen.

• Stuur een brief. Meestal heb je dan binnen 2 weken een reactie.

Wil je een brief sturen? Stuur 't dan naar dit adres:

Klantenservice KPN
Postbus 13500
9700 EG Groningen

Vergeet niet je klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer toe te voegen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14808 reacties
  • 4 februari 2025

Wat ontzettend jammer dat iets dat niet heel ingewikkeld hoort te zijn, toch zo ingewikkeld geworden is ​@mvg1977 ðŸ˜•

Ik zie dat ​@RBxx de link voor het online aanmaken van een klacht al heeft gedeeld, via die weg kan je jouw klacht delen én eventueel ook bijlagen meesturen. Dan heeft onze klachtenafdeling direct alle informatie om met de situatie aan de slag te kunnen!

Reageer