Skip to main content
Beantwoord

Op de factuur staat dat het bedrag automatisch wordt afgeschreven en een betaalherinnering

• 14 februari 2025
  • 11 reacties
  • 167 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Op 3 februari kreeg ik een factuur van KPN Mobiel met de mededeling dat het bedrag rond 10 februari afgeschreven zou worden van mijn rekening. 
Vandaag kreeg ik via e-mail een bericht dat de factuur nog niet betaald is en dat ik binnen 5 dagen moet betalen.

Het gaat om factuurnr 1324441400

KPN, wat is hier mis gegaan?

Beste antwoord door Erwin van KPN

MinneH schreef:

Beste ​@Noordzee Ook dat weet ik.

Ik weet ook dat KPN medewerkers hier kijken. Dit forum kwam mij iets beter uit. Ook weet ik dat het soms even duurt voordat er gereageerd wordt door de KPN.

Met alle respect, ik vind het wel merkwaardig dat iemand van de KPN wel de tijd heeft om een reactie te liken, maar niet inhoudelijk reageert. En toch kan enkel en alleen de KPN hier uitsluitsel geven.

Hoi ​@MinneH .  De KPN Community is een plek waar de nadruk ligt op klanten die elkaar helpen.    Mijn taak als moderator is om de zaak in goede banen te leiden en incidenteel bij te springen en als er zaken zijn die bij de reguliere klantenservice stuklopen.   In jouw geval heeft ​@Noordzee  een prima eerste reactie gegeven die ik vervolgens ook een like heb gegeven.  

Je kunt idd het beste een terugbel afspraak inplannen en dit één op één met een medewerker doorlopen.  Wij handelen hier geen individuele issues (meer) af (mede omdat ons team erg klein is. De nadruk dus verschoven is naar klant helpt klant en omdat er bij dit soort zaken verificatie vereist is)

Bekijk origineel

11 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 14 februari 2025

Hallo ​@MinneH ,

Check eerst even twee dingen:

Klopt het vermelde rekeningnummer met jouw nummer? 
Stond er op 10 februari 2025 wel voldoende saldo op jouw rekening? 

Nu maar snel deze rekening handmatig betalen! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 180 reacties
  • 18 februari 2025

​@Erwin van KPN Je hebt de reactie ge-liked, maar ik heb niks aan deze reactie gehad.
Misschien dat je ook even inhoudelijk op mijn vraag kan reageren?

Alvast bedankt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 18 februari 2025
MinneH schreef:

​@Erwin van KPN Je hebt de reactie ge-liked, maar ik heb niks aan deze reactie gehad.
Misschien dat je ook even inhoudelijk op mijn vraag kan reageren?

Alvast bedankt.

​@MinneH 

Het zou wel handig zijn als jij juist op de vragen wilt reageren; 

Noordzee schreef:

Hallo ​@MinneH ,

Check eerst even twee dingen:

Klopt het vermelde rekeningnummer met jouw nummer? 
Stond er op 10 februari 2025 wel voldoende saldo op jouw rekening? 

Nu maar snel deze rekening handmatig betalen! 

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 180 reacties
  • 18 februari 2025

​@Noordzee Misschien heb je achter mijn naam gezien wat ik ben.

Dus als je perse antwoord wilt:

Ja 

Ja

Nee

Ik wil van de KPN weten waarom ik tegenstrijdige informatie krijg.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 18 februari 2025
MinneH schreef:

Ik wil van de KPN weten waarom ik tegenstrijdige informatie krijg.

OK ​@MinneH ,

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 180 reacties
  • 18 februari 2025

Ik weet ook dat KPN medewerkers hier kijken. Dit forum kwam mij iets beter uit. Ook weet ik dat het soms even duurt voordat er gereageerd wordt door de KPN.

Met alle respect, ik vind het wel merkwaardig dat iemand van de KPN wel de tijd heeft om een reactie te liken, maar niet inhoudelijk reageert. En toch kan enkel en alleen de KPN hier uitsluitsel geven.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 8386 reacties
  • 18 februari 2025

Beste ​@MinneH in dit geval betekent liken door KPN, dat KPN achter het antwoord van ​@Noordzee staat en daar niets aan heeft toe te voegen, anders had KPN dat wel gedaan.

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2336 reacties
  • 18 februari 2025

Voor vragen met betrekking tot betalingen moet je contact opnemen met de klantenservice; op het forum kunnen de medewerkers van KPN hier niets mee doen, behalve een reactie liken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36667 reacties
  • 18 februari 2025

Precies wat ​@bnh schrijft. Het is dat een reactie drie dagen uitbleef, anders had ik ​@MinneH al eerder naar de klantenservice verwezen. Een moderator kan verder het probleem niet oplossen. Dat gaat de klantenservice doen voor ​@MinneH

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • Antwoord
  • 19 februari 2025
MinneH schreef:

Hoi ​@MinneH .  De KPN Community is een plek waar de nadruk ligt op klanten die elkaar helpen.    Mijn taak als moderator is om de zaak in goede banen te leiden en incidenteel bij te springen en als er zaken zijn die bij de reguliere klantenservice stuklopen.   In jouw geval heeft ​@Noordzee  een prima eerste reactie gegeven die ik vervolgens ook een like heb gegeven.  

Je kunt idd het beste een terugbel afspraak inplannen en dit één op één met een medewerker doorlopen.  Wij handelen hier geen individuele issues (meer) af (mede omdat ons team erg klein is. De nadruk dus verschoven is naar klant helpt klant en omdat er bij dit soort zaken verificatie vereist is)

Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 180 reacties
  • 19 februari 2025

​@Erwin van KPN Ok, bedankt.

Het was voor mij direct duidelijk geweest als je dit antwoord had gegeven ipv een like bij een reactie.

Wat mij betreft kan dit topic gesloten worden.

Reageer