Skip to main content
Vraag

Melding telefoon niet door KPN geleverd bij S25 120 euro cashback actie

• 16 februari 2025
  • 21 reacties
  • 521 keer bekeken

Wij hebben gisteren de 2 nieuwe samsung s25 mogen ontvangen. Bij registratie voor de 120euro cashback geeft hij bij 1 telefoon aan dat het bijbehorende imei nummer van een telefoon is die niet aan kpn geleverd is door samsung. Hierdoor kunnen wij de actie niet registreren en de 120euro terug krijgen. 

Meer mensen die dit probleem ondervinden?

21 reacties

• Topper
  • 13 reacties
  • 17 februari 2025

Dit had ik ook!

Contact gezocht met Samsung. Die geven nu aan dat er geen cashback promo (meer) loopt en sturen een link mee voor de promo die nu loopt waar ik niet aan mee kan doen want ik heb mijn toestel gekocht voor deze promo datum..

Mooie kl*te zooi dus en flink genaaid van Samsung.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17593 reacties
  • 17 februari 2025

Hallo ​@Ronald1989 en ​@Duncan058 

Ging dat om de actie bij de de KPN Samsung Partnerstore op het Rokin in Amsterdam?

Lees dan verder in dit volgende topic.
KPN Valentijnsactie 2025 Rokin Amsterdam, korting ontbreekt | KPN Community

Daar geeft moderator ​@Denise van KPN meer informatie.

• Topper
  • 13 reacties
  • 17 februari 2025

Hoi ​@RBxx .

In mijn geval niet. In mijj geval gaat het om een S25 ultra aangekocht in een KPN winkel.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17593 reacties
  • 17 februari 2025

Ik zie ook geen verdere acties van Samsung. Alleen de genoemde €120,- via de link KPN Samsung Galaxy S25 cashback voor aankopen van 22 januari 2025 t/m 16 februari 2025.

Ik heb moderator Denise hierboven geattendeerd op dit topic, hopelijk kan ze daar snel op reageren.

• Topper
  • 13 reacties
  • 17 februari 2025

Dat is inderdaad de actie waar ik mijn gegevens wil invullen en de melding krijg dat het ingevulde IMEI van een telefoon is die niet aan KPN is geleverd…

Ik ben benieuwd!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 februari 2025

​@Duncan058 â€‹@RBxx ik heb heb gekocht met abbonement via de kpn klantenservice. Bij 1 telefoon deed de actie het zonder problemen. Bij telefoon 2 gaf hij die melding over het imeinummer. Inmiddels wel bij de kpn winkel geweest en is door hun opgepakt. Hopelijk komt er een oplossing en krijgen we gewoon netjes de 120euro cashback terug.

• Topper
  • 13 reacties
  • 18 februari 2025

Hoi ​@Ronald1989 .

Ik heb inmiddels bericht van de actie. Het issue met het IMEI nummer is volgens hun gefixt. Ik heb mijn aanvraag inmiddels verzonden.

Ik hoop dat het bij jou ook lukt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 februari 2025

​@Duncan058 klopt inderdaad bij mij deed hij het nu ook en heb hem succesvol kunnen indienen.

Bedankt voor alle info.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 19 februari 2025

Fijn dat het dan toch gelukt is Ronald en Duncan, sorry dat het dan even wat voeten in de aarde heeft gehad. Mochten we nog wat kunnen doen laat het dan weten!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 februari 2025
Duncan058 schreef:

Hoi ​@Ronald1989 .

Ik heb inmiddels bericht van de actie. Het issue met het IMEI nummer is volgens hun gefixt. Ik heb mijn aanvraag inmiddels verzonden.

Hi Duncan,

Ik ervaar hetzelfde probleem, zojuist gebeld met KPN helpdesk die kunnen niks voor mij doen ik moet bij Samsung zijn.

Hoe heb jij het geregeld?

Alvast bedankt voor de reactie!

• Topper
  • 13 reacties
  • 22 februari 2025
bosje2000 schreef:
Duncan058 schreef:

Hoi ​@Ronald1989 .

Hi Duncan,

Ik ervaar hetzelfde probleem, zojuist gebeld met KPN helpdesk die kunnen niks voor mij doen ik moet bij Samsung zijn.

Hoi!

Ik heb via het contact formulier op de actiepagina een bericht gestuurd en ik kreeg als reactie terug dat het geregeld was. 

Ik heb mijn IMEI nummer ingevuld en de bovenstaande melding was verdwenen en heb ik alles kunnen versturen.

Mijn tip: Contact zoeken via het contactformulier.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 22 februari 2025
Duncan058 schreef:
bosje2000 schreef:
Duncan058 schreef:

Hoi ​@Ronald1989 .

Hi Duncan,

Hoi!

Ik heb via het contact formulier op de actiepagina een bericht gestuurd en ik kreeg als reactie terug dat het geregeld was. 

Ik heb mijn IMEI nummer ingevuld en de bovenstaande melding was verdwenen en heb ik alles kunnen versturen.

Mijn tip: Contact zoeken via het contactformulier.

Het contactformulier van van KPN of vanuit Samsung? 

• Topper
  • 13 reacties
  • 22 februari 2025

Hoi ​@bosje2000 .

Het contact formulier bovenaan de invulpagina.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 24 februari 2025

Bedankt voor het delen ​@Duncan058!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 februari 2025

Ik heb inmiddels ook goedkeuring op de cashback gehad van Samsung. Binnen 4 weken zou de cashback op de rekening moeten staan.

Toch nog goed gekomen!

Hopelijk lukt het voor een ieder hier,  die tegen het imei probleem zijn aangelopen.

• Topper
  • 13 reacties
  • 25 februari 2025

Ik heb inmiddels ook bericht! 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 25 februari 2025

Fijn dat het gelukt is heren!

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 3 maart 2025

Ik heb precies hetzelfde probleem. Contact opgenomen met Samsung, ze gaven aan dat ik het nogmaals moest proberen, maar helaas blijf ik de melding krijgen. Iemand nog tips?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 4 maart 2025

Gaat het dan om de IMEI waar die op vastloopt Martina? Heb je die ook al even in de instellingen van het toestel opgezocht? Soms staan er twee namelijk.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 4 maart 2025

Klopt hij blijft aangeven: Het IMEI-nummer is van een toestel dat niet aan KPN is geleverd.

Ik heb overigens beide IMEI nummers geprobeerd en bij beide geeft hij dit aan. Zojuist gaf samsung nogmaals aan dat hij het nu zou moeten doen, maar weer dezelfde melding.. En dit moet voor 12 maart geregistreerd zijn volgens mij.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6945 reacties
  • 5 maart 2025

Ik vrees dat ik dan door mijn opties heen ben Martina, hoe vervelend ik dat ook vind. Dit is een actie van Samsung zelf dus ik zou toch even bij hun aandringen dan.

Reageer