Skip to main content
Beantwoord

Link in notificatiemails werkt niet

  • 17 februari 2025
  • 2 reacties
  • 100 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+8

In de laatste notificatiemailtjes staat volgens mij een foutieve link naar het betreffende topic. Als ik op zo'n link klik, krijg ik deze melding: 

 

Wat gaat er mis?

Beste antwoord door RBxx

Gainsight heeft een wijziging doorgevoerd, helaas met een fout erin.
Het is al gemeld bij de moderators en die hebben de melding doorgezet.

In de link ontbreekt het domein:  community.kpn.com

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 17610 reacties
  • Antwoord
  • 17 februari 2025

Gainsight heeft een wijziging doorgevoerd, helaas met een fout erin.
Het is al gemeld bij de moderators en die hebben de melding doorgezet.

In de link ontbreekt het domein:  community.kpn.com


Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16226 reacties
  • 18 februari 2025

Het is doorgegeven inderdaad, en de leverancier werkt er aan. Als er een update over is zullen we dat hier delen: 

Ik sluit dit topic nu, zodat het op 1 plek centraal blijft.