Van 2019 t/m juli 2024 perfect internet gehad met de Box 12. Na de verhuizing in juli 2024 moest er blijkbaar een V10 geplaatst worden en toen begonnen alle problemen. Meerdere monteurs en maandelijkse contacten met de klantenservice verder bood de klantenservice (medewerker 1) mij 3 gratis Superwifi punten aan om 2 weken uit te proberen. Na afronding van het telefoongesprek bleek ik een email te hebben ontvangen met een contractverlenging.
Weer gebeld met de klantenservice (medewerker 2) en die gaf toe dat dit niet had mogen gebeuren. Hij zou mijn oude (maandelijks opzegbare) contract weer herstellen en mij een doos toesturen waarin ik de 3 Superwifi punten zou kunnen retourneren, omdat hij de verzending van deze niet meer kon annuleren.
Noot: Na ontvangst van de 3 Superwifipunten heb ik deze doos niet geopend en de punten zijn dus ook nooit geïnstalleerd
Na een week nog geen retourdoos ontvangen, dus de klantenservice (medewerker 3) weer gebeld en wat beek: Ik zit minimaal een maand vast aan de huur van de Superwifipunten omdat ik zou hebben ingestemd met de verlenging en er schijnbaar geen notitie in het systeem was gemaakt door medewerker 2 dat ik nooit had ingestemd met de verlenging en ook niet dat hij mij de retourdoos zou sturen. Wel had deze medewerker mijn oude (maandelijks opzegbare) contract weer hersteld.
Medewerker 3 maakt duidelijk dat zij de huur van de 3 wifi punten niet terug wilde draaien en zij wilde ook niet nagaan wat er fout was gegaan. Bij klachten of vragen moest ik mij maar tot “het internet” wenden. Ik heb inmiddels wel bericht gekregen dat er een retourdoos naar mij onderweg is, maar de 3 Superwifipunten staan nog steeds in mijn contract en zijn dus niet geannuleerd, dat moet ik blijkbaar zelf doen, maar dat kan pas over 3 weken.
Dus bij deze de vraag aan “het internet”: “Hoe kan dit gecorrigeerd worden, zodat ik niet de huur moet betalen voor 3 Superwifipunten?”