Heb sinds een paar weken mijn experia box v9 op moeten sturen omdat deze niet meer werkte.
Hiervoor in de plaats een zwarte experia box v 12 ontvangen. Vanaf die tijd heb ik geen telefoon nummer weergave meer. Verscheidene malen met KPN gebeld. De eerste keer deed de nummerweergave 1 dag en daarna opnieuw niet meer. Zij vertelde mij dat het beter was dat ik een ander telefoon te kopen. Door de wijzigingen van KPN moet ik nu een ander telefoon kopen. Hierdoor jaagt KPN de klanten extra op kosten door al die wijzigingen die zij doorvoeren, zonder de klant van tevoren in te lichten, over de problemen die met een Philips en Panasonic dect. telefoons ontstaan. Na enkele uitprobeersels zeggen ze doodleuk dat ik maar een ander telefoon moet kopen. Ik vind dat KPN de klanten opnieuw op kosten jagen, in plaats dat zij de problemen aan de klanten bekend maken en bij een eventuele aankoop van een nieuwe toestel men deze royaal tegenmoet moeten komen. Na uren zoeken op internet kom ik erachter dat de problemen met de experia box v12 te maken heeft. En deze hebben ze mij pas geleden nog toegestuurd en moest ik de witte experia box v9 inleveren. KPN is dit weer iets dat via KASSA besproken moet worden. Kom met een goed aanbod voor je klanten die hierdoor de dupe zijn geworden en laat in ons betijds weten als er problemen zijn met de experiabox etc.
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid