Hier vanaf vanmorgen vaste telefoon ook in gesprek toon, bij naar ons toe bellen gaat het gelijk in voicemail of in gesprek toon. Kan ook niet naar buiten bellen telefoon geeft in gesprek toon.
Er is nergens aan gekomen, hoe kan dit nu zomaar? Wij gebruiken een Experia V10 met en OC Audiocodes - Mediant 500L van de audiocodes box brand power en status lampje - Experiabox branden alle controle lampjes wat hoort te branden.
Alles al even uit stroom gehad, zelf de aangesloten telefoons uit stroom gehad.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (afgesplitst van dit topic)
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Goedemiddag @Burdy6, het forum is vooral een plek waarbij mede-gebruikers met elkaar hopelijk een oplossing vinden voor storingen en andere vraagstukken. Indien nodig springen KPN moderators bij. Het kan voorkomen dat het langer duurt dan 24 uur voor er een reactie komt. Voor storingen is het vaak sneller om rechtstreeks contact te hebben met de klantenservice.
Als ik de gegevens erbij pak die jij in jouw profiel hebt ingevuld, kom ik enkele e-mail abonnementen tegen en een KleinZakelijk internet abonnement zonder vaste telefonie. Is het mogelijk dat de vaste telefoon een zakelijke aansluiting betreft? Dan moet ik je helaas doorverwijzen naar de Zakelijke contactpagina: https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm
Goedemiddag @Burdy6, het forum is vooral een plek waarbij mede-gebruikers met elkaar hopelijk een oplossing vinden voor storingen en andere vraagstukken. Indien nodig springen KPN moderators bij. Het kan voorkomen dat het langer duurt dan 24 uur voor er een reactie komt. Voor storingen is het vaak sneller om rechtstreeks contact te hebben met de klantenservice.
Als ik de gegevens erbij pak die jij in jouw profiel hebt ingevuld, kom ik enkele e-mail abonnementen tegen en een KleinZakelijk internet abonnement zonder vaste telefonie. Is het mogelijk dat de vaste telefoon een zakelijke aansluiting betreft? Dan moet ik je helaas doorverwijzen naar de Zakelijke contactpagina: https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm
Dan moet ik inderdaad naar de zakelijke afdeling van KPN om daar contact mee op te nemen over de vaste telefoon.
Topic kan dus gesloten worden.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.