Skip to main content
Beantwoord

In gesprek toon vaste telefoon i.c.m. V10

  • 13 december 2021
  • 6 reacties
  • 308 keer bekeken

Goedemiddag,

Hier vanaf vanmorgen vaste telefoon ook in gesprek toon, bij naar ons toe bellen gaat het gelijk in voicemail of in gesprek toon. Kan ook niet naar buiten bellen telefoon geeft in gesprek toon.

Er is nergens aan gekomen, hoe kan dit nu zomaar? Wij gebruiken een Experia V10 met  en OC Audiocodes - Mediant 500L
van de audiocodes box brand power en status lampje - Experiabox branden alle controle lampjes wat hoort te branden.

Alles al even uit stroom gehad, zelf de aangesloten telefoons uit stroom gehad.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (afgesplitst van dit topic)

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemiddag @Burdy6, het forum is vooral een plek waarbij mede-gebruikers met elkaar hopelijk een oplossing vinden voor storingen en andere vraagstukken. Indien nodig springen KPN moderators bij. Het kan voorkomen dat het langer duurt dan 24 uur voor er een reactie komt. Voor storingen is het vaak sneller om rechtstreeks contact te hebben met de klantenservice. 

Als ik de gegevens erbij pak die jij in jouw profiel hebt ingevuld, kom ik enkele e-mail abonnementen tegen en een KleinZakelijk internet abonnement zonder vaste telefonie. Is het mogelijk dat de vaste telefoon een  zakelijke aansluiting betreft? Dan moet ik je helaas doorverwijzen naar de Zakelijke contactpagina: https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

  • 0 reacties
  • 13 december 2021

Hallo @Burdy6 als je de telefoon eens rechtstreeks aansluit op de PHONE1-poort van het modem, heb je dan wèl in- en uitgaand verkeer?

Staat de telefoon wèl geregistreerd in het modem?

Heb je al een andere vaste telefoon geprobeerd?

 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 13 december 2021

Hallo @JanD al geprobeerd dan gebeurd er ook helemaal niets. Dank voor je meedenken!


  • 0 reacties
  • 13 december 2021
Burdy6 schreef:

Hallo @JanD al geprobeerd dan gebeurd er ook helemaal niets. Dank voor je meedenken!

Hallo @Burdy6 , dan zou ik toch met een mobiel toestel even KPN bellen onder nummer 0800 0402 en de telefoonstoring melden.

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 december 2021

*Admin, bedankt voor eigen topic maar er is vanuit KPN nog geen reactie gekomen op mijn vraag,

Ben nu alweer een dag verder. Zit het ergens in een centrale fout, want echt alles al geprobeerd?

Ik wacht nog even af….


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10684 reacties
  • Antwoord
  • 14 december 2021

Goedemiddag @Burdy6, het forum is vooral een plek waarbij mede-gebruikers met elkaar hopelijk een oplossing vinden voor storingen en andere vraagstukken. Indien nodig springen KPN moderators bij. Het kan voorkomen dat het langer duurt dan 24 uur voor er een reactie komt. Voor storingen is het vaak sneller om rechtstreeks contact te hebben met de klantenservice. 

Als ik de gegevens erbij pak die jij in jouw profiel hebt ingevuld, kom ik enkele e-mail abonnementen tegen en een KleinZakelijk internet abonnement zonder vaste telefonie. Is het mogelijk dat de vaste telefoon een  zakelijke aansluiting betreft? Dan moet ik je helaas doorverwijzen naar de Zakelijke contactpagina: https://www.kpn.com/zakelijk/service/contact.htm


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 14 december 2021

Goedenavond @Jeroen_dB oke dank voor je uitleg!

Dan moet ik inderdaad naar de zakelijke afdeling van KPN om daar contact mee op te nemen over de vaste telefoon.

Topic kan dus gesloten worden.