Skip to main content
Beantwoord

Storing is opgelost, maar ik heb nog steeds geen telefonie


Lees dat de storing over is.

Bij mijj dus niet. Nog steeds geen vaste telefoon en reset hielp niet. Wat nu?

Beste antwoord door Marcia van KPN

Ik heb nog even een reset gedaan vanuit onze kant voor de zekerheid. Zou je eens kijken of het inmiddels weer werkt? Wellicht moet je je modem even herstarten. Mocht dat niet zo zijn, maak ik alsnog een ticket voor je aan. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi @Josses008K, de storing is inderdaad verholpen. Wel lezen en horen we nog een aantal berichten dat het bij sommige mensen nog niet is opgelost. De modem reset heb je al gedaan dus, zonder oplossing. 

Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik jouw gegevens doorgeven aan de specialisten.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 7 juli 2022

heb ik gedaan


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 7 juli 2022

ook internet erg traag allemaal


Jasper van KPN
Moderator

Dank je @Josses008K, ik heb de gegevens doorgegeven aan de specialisten zodat zij voor de telefonie kunnen kijken.

Het internet zou niet moeten worden beïnvloed door die situatie. Hoe meet je dat precies, is dat met een kabel of draadloos? Hoe snel is het precies als je een speedtest doet en hoeveel was het eerder?


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 7 juli 2022

draadloos download 20.4 upload 9.5


Jasper van KPN
Moderator

En hoeveel was dat voorheen?

Zou je ook een speedtest met een kabel kunnen doen, ter vergelijk? Als de snelheid met een kabel welk meer is, dan kan je de Wifi Manager doen. De bekabelde speedtest kan aangeven of het signaal wel goed aankomt bij de modem.


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 7 juli 2022

Voorheen weet ik niet meer.

bekabeld is download 44.4 upload 9.5


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 7 juli 2022

@Josses008K we gaan vanaf 13:00 uur modems die door de storing getroffen zijn van afstand opnieuw opstarten. Dit kan betekenen dat heel even kort je diensten wegvallen. Wel is dat dus een goed iets. Daarmee zetten we namelijk de oplossing naar je door. 🙂


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 7 juli 2022

Dank voor het bericht, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben.

Fijn dat ik op de hoogte werd gebracht👍


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 7 juli 2022

ik heb tot op heden nog steeds geen verbinding met mijn vaste telefoon🙄


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 7 juli 2022

Ook na herstart van het modem niet @Josses008K. Anders gaan ze vannacht waarschijnlijk vanuit onze kant nog herstarten. Wil je dan morgen laten weten op het opgelost is. 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 7 juli 2022

NEE, Ook na herstart modem geen vaste telefoonverbinding.

ik zal morgen laten weten.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • 7 juli 2022

Balen. Hopelijk werkt het morgen wel. Zo niet, trek aan de bel, gaan wij kijken wat wij daaraan kunnen doen. 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 8 juli 2022

Helaas, vandaag nog steeds geen vaste telefoonverbinding


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ai.. Zou je in jouw profiel het betreffende telefoonnummer willen plaatsen? Ik krijg de melding dat het telefoonnummer dat ik heb staan niet geregistreerd is. Dus ik wil even zeker weten dat we het over hetzelfde nummer hebben. Mocht dat zo zijn, zal ik een ticket aanmaken en wordt er contact met je opgenomen. Kan dat op het 06-nummer eindigend op -253?


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 8 juli 2022

Heb ik gedaan, ja mobiel eindigt idd op genoemde cijfers😊

en ik ben hierop bereikbaar


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30
  • Moderator
  • 30844 reacties
  • Antwoord
  • 8 juli 2022

Ik heb nog even een reset gedaan vanuit onze kant voor de zekerheid. Zou je eens kijken of het inmiddels weer werkt? Wellicht moet je je modem even herstarten. Mocht dat niet zo zijn, maak ik alsnog een ticket voor je aan. 


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 8 juli 2022

Even een tussendoor vraagje.

Hoe nu verder?🙄


  • Auteur
  • Slimmerik
  • 51 reacties
  • 8 juli 2022

Ja,  Geweldig hij doet het weer.

Heel erg fijn en hartelijk dank vanaf mijn kant😄👍

 


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Top!