Goedemiddag,
Ik heb onlangs een (eigen) Fritz!box 7590AX aangeschaft (omdat mijn KPN Experiabox V10 regelmatig slecht internet doorgaf.)
Nu werkt de internet-verbinding voortreffelijk, maar krijg ik maar niet de vaste telefoon aan de gang.
Ik heb een en ander aan artikelen hier in de community doorgespit, maar nogsteeds kom ik er niet uit.
Er is hier sprake van een dubbele DSL verbinding, (klein zakelijk 200Mbit).
De profielen staan waar mogelijk op KPN ingesteld.
De optie om instellingen vanaf de provider gepushed te krijgen staat aan.
ik heb geprobeerd om het telefoonnummer instellingen uit het modem te verwijderen zodat KPN de gegevens zou kunnen pushen, dagen de tijd gegeven en nog niks.
via de kpn servicetool geprobeerd een wachtwoord aan te maken, deze komt keer op keer met een foutmelding:
“
Er is een fout opgetreden
Hierdoor kunnen we je helaas nu niet verder helpen. Probeer het op een later tijdstip nogmaals.”
hoe kan ik dit oplossen?