Skip to main content
Beantwoord

Verbruikskosten bij doorschakelen vast naar mobiel, terwijl ik gratis onderling bellen heb

• 4 april 2025
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Jheroen
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

hier wordt vermeld dat doorschakelen en bellen van vast naar mobiel (beide kpn) gratis is, nu krijg ik ineens verbruikskosten op mijn nota terwijl alles bij kpn staat?

onderling bellen (dus ook doorschakelen van vast naar mobiel) zou gratis zijn

dit kan niet kloppen of mis ik iets

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Jheroen ,

Staan deze nummers wel aangemeld voor Combivoordeel? Dan is het ook van belang dat de adresgegevens identiek zijn. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

Bekijk origineel

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37069 reacties
  • Antwoord
  • 4 april 2025

Hallo ​@Jheroen ,

Staan deze nummers wel aangemeld voor Combivoordeel? Dan is het ook van belang dat de adresgegevens identiek zijn. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN

PeterG
Superuser
  • 61582 reacties
  • 4 april 2025

Als mobiel ook een abonnement is zouden er geen gesprekskosten mogen zijn.

Bij prepaid wel.

Jheroen
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • 62 reacties
  • 4 april 2025

Inmiddels contact gehad, was inderdaad verkeerd op de nota, wordt gecorrigeerd 🤞

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Jheroen, dit hoort hoort inderdaad niet zo te gaan. Begrijp dat je inmiddels contact hebt gehad en dat het wordt gecorrigeerd. 

Reageer